Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Tulevaa osto-ohjelmaa mietin. Mistä näkisin SP500:sta koska on laskenut tietyn prosentin ATH:sta?

Tunnelmat hyzonin kanssa.
Premarketissa kurssi nousussa ja shortit ostettu lähes kokonaan.

5 tykkäystä

Lähestyy tuo maaginen sadantuhannen (100k) tykkäyksen raja kovaa vauhtia palstan ensimmäisenä niin mitäs kivaa me keksittäs siihen?

A) uusi titteli, saa ehdottaa
B) Yulta erikoiskoodattu ansiomerkki (1 of 1 collectors item)
C) lisää inderes tuotepakettia
D) muuta, saa ehdottaa

Tämä onkin vaikea :thinking:

(Ei oteta tätä viestiä ihan liian vakavasti :sweat_smile:)

111 tykkäystä

Nimitys johtoryhmään.

22 tykkäystä

A) Täällä Foorumilla on monta johtajaa (esim. @Johannes_Sippola) niin sä voisit olla pääjohtaja
B) Ansiomerkki, jonka nimi on Timantti
C) Inderesin tuotepaketti= 10 000 kappaletta osakkeita
D) Analyytikoksi Inderesille

Eli saat kaikki nämä neljä asiaa, jos vain johtoryhmä siunaa. :cowboy_hat_face:

16 tykkäystä

24 tykkäystä

Saako jostain yhden henkilön viestit järjestykseen :grinning: ilta menee lasten kanssa niin voin käydä sulle tuon 100k tykkäämässä rikki :joy:

4 tykkäystä

Voisiko Harvian nimen muuttaa enemmän sijoittajien tuntemuksia vastaavaksi? Jos sinulla olisi konsonantti “m” minkä kirjaimen sillä korvaisit? Siis “Harvia” ja “m”. Vastauksen voit kirjoittaa paperille ja pudottaa naapurin postiluukusta. :wink:

5 tykkäystä

Johtava Olohuoneen Oraakkeli (tittelipäivitys)

Mä voisin ottaa tittelin Kukkien Kastelija jos sen saisi itse vaihtaa

2 tykkäystä

Aah, vanha tuttu strategia :smiley:
https://twitter.com/tiktokinvestors/status/1350854473598558213

27 tykkäystä

Jos vielä puotteloo niin voipi tulla Murhia, veikkaan

Edit. En omista

1 tykkäys

En tiennyt että tuosta on tuollainenkin versio. Olin nähnyt vain tämän, joka vie teemaa vähän syvemmälle… (onko noi lisäklipit muuten sieltä Inderesin Loungesta, mistä on ollut viime päivinä foorumilla paljon puhetta?)

Edit: lisätty vilpitön kysymys.

20 tykkäystä

Lukekaa analyysejä ja tehkää hyviä osakepoimintoja!


Hyvää viikonloppua kaikille toivottaa Hyzonia omistava Alokas :bear: :upside_down_face:

159 tykkäystä

Pientä hätää kärsimässä:

https://twitter.com/tompeck/status/1443893254697717760/photo/1

2 tykkäystä

Nyt löytyi kyllä inderes meemien kuningas :smile:

12 tykkäystä

Hahaha hahahahahaha :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: meni kaljat oikeesti väärää kurkkuu​:rofl::rofl::rofl: nyt tipuin ja totaalisesti!!! Hyvä @Sijoittaja-alokas :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

24 tykkäystä

Heh, vastaava huomio vuodelta 1968:

3 tykkäystä

Titteliksi “Voorumin vuoristoneuvos” ja palkkioksi pari Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG:n osak… suklaata.

2 tykkäystä

Kun näin tämän ekan kerran niin olin vakuuttunut että kyseessä on Inderesin työhyvinvointipäivä ja etualalla oli @Verneri_Pulkkinen.

3 tykkäystä

Vielä on markkinat vihreänä, mutta Arnoldin sanoin “the pump is always out there…”

9 tykkäystä