Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Tää oli paras tänään, ihmettelin että mitä helvettiä täällä foorumilla tapahtuu kun kaikki ovat humussa :rofl:
Koska itse raahaudun taas jälleen kerran työmaallle klo 6 en voi osallistua tähän hauskanpitoon.

Välillä ei olisi pahitteeksi että myös Nordnetin kaltaisilla sivustoilla olisi alkolukko koska jenkkipörssi on petollisen myöhään auki, puhumattakaan Binancen kaltaisista ostopaikoosta joissa saa roipetta lainarahalla kellon ympäri :money_mouth_face:

Olisi mukava kuulla tarinoita humala ostoksista, tiedän erään tapauksen edellisestä elämästä kun kisamatkalla formula humussa saunassa ex duunikaveri osti itselleen Porschen hyvään hintaan :face_with_thermometer:
Hän myös harrasti silloin huutakauppakohteita perjantai humussa

4 tykkäystä

Enhän minä tosissani ja viittasin samalla hieman tuolla Hyzon-ketjussa tapahtuvaan rönsyilyyn :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

ihmettelin että mitä helvettiä täällä foorumilla tapahtuu kun kaikki ovat humussa

Tästä sain ajatuksen (jos vastaavaa ei vielä ole aiemmin ollut) että pitäis järjestää foorumiporukalla selkeesti miitti että päästäis purkamaan paineita ja muita ajatuksia :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 tykkäystä

Joutuis sen kaupunginosan kyllä eristämään muusta maailmasta, tälläinen porukka jos pääsee näytön äärestä vapauteen ei hyvä heilu :wink:

9 tykkäystä

Nyt ihan oikeasti ensimmäistä kertaa tuli fiilis, että joissain ketjuissa saa suoltaa ihan silkkaa roskaa, eli samaa mitä jossain meemimedioissa, facebookissa tmv missä lie hypepalveluissa. Hävettää suorastaan. Kyseessä oma perustamani ketju Hyzon. Poistun itse ainakin takavasemmalle ko ketjusta, pitäkää hyvänänne.

47 tykkäystä

En vielä yhden illan takia repisi pelihousuja.

Edit: Eiköhän tuo pian siistitä ja jäähyjä on jaettu pienemmästäkin joten palaamma varmaan kohta normaaliin.

18 tykkäystä

Onneksi tästä voi hakea aina lohtua :relaxed:

1 tykkäys

No joopa, itse täällä vesiselvänä kyllä, hyzonketjussa kysely ei heti onnistunut ja siitä riemu aikaan saatiin, samasta syystä siellä niitä väärinkäsityksiä ym oli, vähän rentouduttiin lavertelemaan, se siitä. Ei siinä humalaisten vastaamisen vaikeudesta ollut kyse.Rauhaisaa iltaa vaan, jokaiselle säädylle!

10 tykkäystä

Tuo meni täysin oman sietokykyni ohi. En halua olla mitenkään osa tuollaista mielivaltaista toimintaa ja mielestäni se menee täysin ohi Inderesin tason ja sääntöjen ja ilmeisesti se myös sallitaan. Olen päätökseni tehnyt ja se siitä. Jatkakaa.

Edit. harkitsen päätöstäni uudelleen mikäli säännöt pätevät myös ko ketjussa. @Verneri_Pulkkinen , @Johannes_Sippola ja muut modet päättäkööt pätevätkö.

10 tykkäystä

On mahdollista että foorumin suosio on tilapäpisesti ylittänyt tämän hetkisten moderaattorien määrän kantokyvyn. Mutta tee kuten parhaaksi näet. Toivottavasti tapaamme vielä.

10 tykkäystä

Pari kuukautta sitten avasin tyttärelle salkun ja ostin kuutta eri indeksirahastoa, tuotto kahden kuukauden ajalta -1,2%. Oma salkku samaan aikaan pelkillä osakepoiminnoilla -6%. Pitäisköhän siirtyä indeksisijoittajaksi…säästyisi aikaa ja rahaa…

16 tykkäystä

Kyllä tuo ketju kaipaa kunnon siivouksen, maistissa kiva kirjoitella mutta itseä kyrsii jos jossakin rahaa kiinni ja 200 viestiä tulee parissa päivässä joista 152 on ohi aiheen. Aina ei oo aikaa käydä läpi viestejä, varsinkaan jos odottelee sitä vastinetta jonka varaan laskee koko kelkan…

Siivojaa odotellessa
Sulla oli hyvät alotukset BTW :v:

16 tykkäystä

Anteeksipyyntö Foorumin yhteisölle, @NEA lle ja Foorumin henkilökunnalle

Minä tykkäsin viesteistä, jotka ampuivat yli Hyzonin ketjussa, eli mielestäni olen samalla tavalla “syyllinen” kuin kirjoittajat. Foorumimme on hyvähenkinen ja laadukas, pidetään se sellaisena - onneksi hyvähenkisiä ollaan oltu, mutta ollaanko tarkempia tuosta hassuttelusta, että pysyvät täällä kahvihuoneessa. Isoimmat hassuttelut siis Inderesin kahvihuoneeseen (olen hassuttelut itse muissakin ketjuissa). En syyllistä ketään ja jos syyllistän, niin itseäni. Ymmärrän kaikkia, joita ei harmita se, millaiseksi hassutteluksi ketju meni, mutta ymmärrän erittäin hyvin myös niitä keitä se harmittaa.

Foorumi kasvaa, pidetään säännöistä kiinni - eivät ne oikeasti ole kovin tiukat. Tällä tavoin Foorumi pysyy laadukkaana.

Minä myönnän, että menin yli. Pyydän vilpittömästi @NEA ettet poistu foorumilta, Foorumi kaipaa laatua. Tästä ryhdistäydytään ja parannetaan Foorumin laatua entisestään. Anteeksi ja kiitos!

Ystävällisin yhteisöterveisin Sijoittaja-alokas
Saa tykätä, jos on samaa mieltä.

PS Kirjoitin viestin kiireellä.
EDIT paljon typoja

62 tykkäystä

Jep. Samaa fiilis valitettavasti.
Tuo uusi otsikko kertoo kaiken :roll_eyes:

4 tykkäystä

Mä vaihdoin juuri sinne muuta tuon hypesvallankumous ja raketti/emojien tilalle, kun taisi osalla lähteä perjantai mopo pahasti keulimaan.

3 tykkäystä

Palautin vielä sen alkuperäisen :slight_smile:. Johanneskin näyttää olevan pelipaikoilla.

7 tykkäystä

Se on se wanhan ajan romanttinen SPAC-sijoitustrilleri:

Usko, Toivo ja rakkaus

7 tykkäystä

Ymmärrän täysin ajatuksesi tästä🙁 mutta uskoisin, että @Toomas_Rahula kirjoittaa myös oikein ettei modet kerenneet mukaan kun porukka innostui liikaa.

Itse olen tässä jonkun viikon katsellut, että onko uusi ominaisuus vai enkö ole aiemmin huomannut kun tulee todella paljon nykyään “ensimmäinen postaus tervetuloa” valitettavasti samalla nollapostausten määrä on kasvanut paljon. En sano, että nämä kulkevat käsi kädessä vain yksittäisen ihmisen huomio

3 tykkäystä

Kenties osuvasti tänään on ollut 1.10. Miina Sillanpään ja kansalaisvaikuttamisen päivä (suositeltu liputus :finland:) :slight_smile:

3 tykkäystä

Ohhoh, täällähän on käynyt tunteet kuumina kuin kauppalehden voorumilla konsanaan :rofl: :rofl: :rofl:

rauhallisesti :peace_symbol: kyllä modet ajanmittaan hoitaa, jos ei nyt perjantai-iltana klo 23 kohtuuttomia vaadita niiltäkään

5 tykkäystä