Mukavampi katsella kun on pelkkiä tasalukuja salkku täynnä.
No niin, kattokaa nyt mitä te teitte mulle Olen siirtänyt osakkeitani toiselle välittäjälle ja jostain syystä päädyin sitten ostamaan melkein tasalukuja
Hyvä hyvä Itse en pysty omaa salkkuani katsomaan, jos kaikki määrät ei ole jaollisia 5 tai 10 ja mielellään myöskin 25 tai 50 jaollisia. Ehkä yksi syy siihen, miksi salkku ei pullistele Amazonia ja muita lappuja
Helpottaa! Tuollaista ajatellessa, ei olisi ehkä saanut nukuttua ensi yönä, kun olisi vain säälinyt sun salkkuparkaa epätasapainosta
Ps. Viimeksi katsoin Salkkareita intissä 15 vuotta sitten, oli jonkinlainen rituaali siellä. Muistaakseni silloin Ismo Laitela menetti koko omaisuutensa ruletissa ja joutui asunnottomaksi. ”Kaikki punaiselle, se on rakkauden väri.”
Joka kerta kun laittaa puolen vuoden nettopalkan verran lainaa dipin ostoon sitä miettii olikohan tässä järkeä. Jotenkin ei olekaan aivan sama miten ne seilaa.
Temptation Island Investing olisi kai sellainen, että Paasi, Oksaharju, Lindström, Sinkko, Saario ja Oldenburg purjehtisivat saarelle, jossa nuoret ja menestyneet leijonat yrittäisivät houkutella heitä sähköautoihin, kryptoihin, vetyyn ja P/S 30 -SaaS-firmoihin.