Inderesin kahvihuone (Osa 3)

Joo kellot kyllä vähän kilkattaa… ja sitten kun kuuklaa tuon kalastajan nimen niin löytyy oikeusjuttua pumppaukseen liittyen…melkein pitää mennä kohta ketjuun huutamaan väliin.


Osaako joko sanoa miten tän kanssa käy? Eli 1/7 toimeksiannosta toteutui ja hinta karkasi (1,13 taitaa olla nyt). Jääkö toimeksianto voimaan jos/kun kauppa toteutuu vain osittain tänään, vai makselenko reippaana poikana välityskulut myöhemmin uudestaan?

2 tykkäystä

Onneksi pelkästään inden foorumin rahoilla ei taideta tuonkaan kokoisen firman kurssia paljon pumpata?

3 tykkäystä

Joudut maksamaan välityskulun tuon 200kpl osalta ja tämä toimeksiantoa sulkeutuu klo 23 tänään. Ainoa keino saada loput haluamasi laput samaan toimeksiantoon on nostaa hintaa mitä haluat maksaa.

4 tykkäystä

Ruotsissa juuri ratsioita ja pidätyksiä pörssikurssien pumppauksen takia. Syytetyt 20 ikävuoden nurkilla

6 tykkäystä

Tuossa on voimassaolo 31.12 2021 jos oikein näen. Eli silloin vasta menee umpeen. Eli onhan tuossa viikko aikaa vielä täyttyä.

1 tykkäys

Nordnet veloittaa välityspalkkiot päiväkohtaisesti. Ja jos kauppa yli kymmenessä osassa niin siitä kanssa uusi välityspalkkio.

Mutta eihän hintakaan ole vaan kuin 20 euroa, ei sillä voi odottaa parempaa palvelua.

10 tykkäystä

Mutta kun se on MASSIVE.

DlRCcKtXoAAUkD1

9 tykkäystä

30-baggeria povattu näköjään. Jos olisin itse tuosta varma niin jättäisin jakamatta tiedot tällaiseen yleiseen foorumiin ja keskittyisin tankkaamaan kaikessa hiljaisuudessa…

15 tykkäystä

Voi sitä tykkäyksien määrää. Vaatimaton jenkki kun tulee palstalle niin foorumilaisilta lähtee nähtävästi jalat alta :smiley:

6 tykkäystä

Kiitos vastauksesta. Näinhän se näköjään on. Kalliita lappuja tulee, tekee niin tai näin. Note to self: tehdessäsi nappikauppaa ulkomaan pörsseissä, osta haluamasi määrä osakkeita heti tarjolla olevaan hintaan…

4 tykkäystä

Aa, kävin itse ihmettelemässä liputusketjussa, miksi siihen oli heilautettu lippua. Onhan tuo bullerotekstiä joo, mutta rajanveto on aika haastavaa. Kyllä mielestäni muissakin ketjuissa on samanhenkistä kirjoittelua ollut, vaikka suomalaisittain käytetään erilaisia ilmaisuja.

Jokainen toki tehköön omat johtopäätöksensä, eikä kaikkea aina kannata purematta niellä :man_shrugging:

7 tykkäystä

Vaikka Fischer käyttää paljon superlatiiveja, niin ei hän siinä ole ollenkaan väärässä, että se markkina mihin Voxtur tuotteitaan tekee, on todella iso. Koko pohjois-amerikka. Ei tuosta kannata liikaa pahastua. Muistan aikanaan lukeneeni ainakin Qt ketjussa kaikenlaista aika rohkeaa näkemystä. Eikä se rohkea sillä kertaa edes mennyt metsään. Eli foorum kirjoittajien kovat odotukset ei ihan aina ole täysin ilman mitää pohjaa. Toki monesti voivat olla.

Kannattaa lukea ainakin koko ketju, jos haluaa arvioida asiaa mahdollisimman objektiivisesti.

30 tykkäystä

@jippeli Voit myös halutessasi pienentää kappalemäärää ja nostaa hintaa, saadaksesi edes hieman enemmän lappuja tuolla samalla toimeksiannolla.

“Jos muutat osittain toteutuneen toimeksiannon kappalemäärää ylöspäin, lisäyksestä muodostuu uusi toimeksianto. Syötetyn toimeksiannon hintaa voi muuttaa alas/ylös ja kappalemäärää alas ilman uuden välityspalkkion veloitusta.”.

7 tykkäystä

Niin se on ongelmallista kun hehkutuksen motiivi ja lopputulema ei välttämättä mene 1:1. Jos hehkuttaa jotain matkalla menestykseen ja ottaa omat pois matkalla ihan kuten suunnitteli on profeetta. Jos uskoo johonkin tussahdukseen mutta osuu hyppäämään kelkasta ajoissa on äkkiä kiero keinottelija.

Ensimmäistä saa vielä toistaa loputtomiin. :grin: Toisen kanssa joutuu varmaan ainakin retoriikkaa hiomaan. Toki joku voi harkitusti pumpatakin, kannattaa muistaa.

1 tykkäys

Pitihän katsoa mistä kyse tässä, niin tuo juttuhan nimenomaan liittyy Clarocityyn joka taas liittyy Voxturiin… Mielenkiintoista miten tähän nimimerkkiin on päädytty vai onko itse pumppaaja. :thinking:

1 tykkäys

Kyllä tuo voxtur ketju on taas aikamoista bullerointia. Ei tarvinnut kun 2 sekuntia katsoa. 2022 liikevaihto 1-2miljardia, 2023 2-4 miljardia…Ei tuollaista voi kyllä suoralla naamalla uskoa :grinning:. Jännä seurata sivusta tätä seikkailua.

3 tykkäystä

Surullista millaiseksi meininki on mennyt. Liputtaja voisi puolestani asettua jenkin/kanukin asemaan ja kuvata jättimäistä markkinaa muulla kuin hänen tavalla. On kyse myös MERKITTÄVÄSTÄ kulttuurierosta, mitä me suomalaiset ei aina ymmärretä.

Tässä käy vielä niin, että Fisher lopettaa tiedon jakamisen tänne.

11 tykkäystä

Joo, vaikea sanoa. Eihän kaveri väärässä ole Voxturin potentiaalin suhteen, olen itse kovinkin bullero ja iso osa salkusta Voxturissa kiinni. Toivottavasti kaveri pysyy foorumilla, minä en siis ole liputellut mitään. Kanukkifoorumiltahan tämä sama nimimerkki poistui ovet paukkuen aikaisemmin jos oikein ymmärsin.

2 tykkäystä

En tiedä, haluanko tänne Pohjois-Amerikan kulttuuria. He saavat sopeutua tänne, jos tänne mielivät. Foorumilla foorumin tavalla.

En näe, minkä takia vierailevia tähtiä pitää paapoa ja paijjata? Minun nähdäkseni modet ovat hoitaneet homman hyvin…

Onhan toi Voxtur keskustelu aivan karmeaa pumppausta. ILA aikoina sama porukka ennusti tyyliin huhtikuulle 3-5 CAD:n hintoja.

41 tykkäystä