Kiitos Harvian yhtiöesittelystä!
Minä vastaan tänne Kahvihuoneen puolelle, koska en ole minkään sortin guru - varsinkaan sijoittamisessa. Omistan itsekin Harviaa ja onhan siitä jonkin verran tullut luettua.
Arvostan sitä, että osaatte muodostaa hyvän kokonaiskuvan firmasta ja ettekä liiaksi ole tarttunut lillukanvarsiin. Toitte myös tekstissänne esille asioita, mihin itse en ole hirveästi törmännyt aiemmin, mikä on mielestäni hyvä juttu; uudet asiat ja näkökulmat ovat aina tervetulleita. Te olette selvästi hyvin perehtyneet yhtiöön ja harrastaneet myös itsenäistä ajattelua, hyvä!
Itse mielelläni luen tällaisia tekstejä eri yhtiöistä; saa hyvää kokonaisnäkemystä yhtiöstä, jolloin sitä on helpompi itse seurata ja tutkia lisää. Luonnollisesti, jos on seurannut yhtiötä, niin tällaisista jutuista tulee paljon tuttua asiaa, mutta ei se tietysti haittaa - näistä saa tiettyä vahvistusta ja hyvää kertausta. Olisi kiinnostavaa lukea tällaisia lisää myös sellaisista yhtiöistä, joista on vähemmän “materiaalia” saatavilla.
Hienoa tekstiä ja täytyy sanoa, että teillä on upea sijoitusura edessänne, kun jo 18-vuotianne tuotatte tuollaista tekstiä. Ehkä olette Inderesin palkkalistoilla joidenkin vuosien päästä. Käykääpä muutkin lukemassa näiden nuorten sijoittajien mainio yhtiöanalyysi Harviasta.
Kiitoksia Oskari ja Toivo!