Inderesin kahvihuone (Osa 4)

Piti oikein ajatuksella lukea nuo viimeisimmät viestit Vastuullinen sijoittaminen -ketjusta niin en ymmärrä. Eka kysyi uudelta työntekijältä täysin asiallisen suoraan että mikä hänen hommansa tarkalleen ottaen on ja toivotti vielä tervetulleeksi yhteisöön, ja kertoi oman kantansa ESG:stä ja nyt häneltä tivataan anteeksipyyntöä. Minultakin jäi hieman pimentoon mikä tuo uusi homma on ja aidosti sekä rehellisesti olen kiinnostunut tietämään tarkemmin, Eka vain sattuu kysymään sen mitä itse vain ajattelin.

Muistetaan että toisin kun Venäjällä niin Suomessa vallitsee sananvapaus joten pidetään kuitenkin kiinni siitä ja ollaan iloisia, ettei heilu 15 vuoden häkki jos ilmaisee omia mielipiteitään. Valitettavasti myös muodissa oleva mielensäpahoittaminen on myös laillista. Asiattomista kommenteista sopii pyydellä anteeksi mutta ei terävästä kirjoitustyylistä. Olen ainakin itse liian paljon kuluttanut energiaa elämässä miettien, en kai vain pahoittanut jonkun mieltä ja se on pidemmän päälle todella raskasta, kun ei uskalla ilmaista itseään aidosti. Ekan kommentteja kun lukee niin vaikken välttämättä aina samaa mieltä ole mutta kyllä se sytyttää välillä kun kaveri spoilaa ihan surutta vastuullisia rahastoja tai muuten vaan laukoo menemään. Kuitenkin kyseessä todella hyvin kirjoitteleva kaveri. Pidä Eka kiinni tyylistäsi!

(Piti kirjoittaa alunperin kahvihuoneeseen.)

29 tykkäystä