Inderesin kahvihuone (Osa 4)

Se on juuri näin. Ei ole kauhean pitkä aika tuohon.

Faijan suvun track record keskimääräisen eliniän suhteen on hiukan kehno. Itsekin olen ollut koko ikäni hutilus terveyden suhteen, joten all out, as soon as possible.

EDIT: Olemme kuitenkin maailman onnellisin kansa, keskimäärin hiukan pessimistisellä katsantokannalla. Olen itsekin ihan onnellinen, keskimäärin :heart: Ehkä hiukan yksinkertainen, mutta onnellinen :heart: Hyvää Wappua, pitäkää itsenne miehenä/naisena/henkilönä ja pylly pois tyynyltä, vaikka tulisi juotua paljon vappusimaa :love_you_gesture:

Vappu 2022: Näin Helsingissä juhlitaan - Kotimaa - Ilta-Sanomat

9 tykkäystä

Kannattaa jäädä äkkiä ennenkuin muuttavat mitään, ja kaikki etukäteen mitä saa.
Itsellä alimpaan eläkeikään on vielä yli 2 vuotta, mutta olen päättänyt, että on max 10 tiliä jäljellä…45 vuotta töissä riittää.

7 tykkäystä

Yllätys? :smiley:
Suomessa nyt kallein bensiini EU:ssa, diesel toiseksi hintavin (msn.com)

6 tykkäystä

Ja samaan aikaan meidän rahoilla alennetaan verotusta ympäri eurooppaa. </3

Vielä vuosi niin pääsee äänestämään muita valtaan, eikä mikään muutu.

25 tykkäystä

Verneri puolustamassa meitä Quutti holdareita Twitter karhuilta. :sweat_smile:

34 tykkäystä

@NukkeNukuttaja Meillä taitaa olla sama suunta!

110 tykkäystä

Heh, kyllä. Tämä käytännössä on määrittänyt salkkuni suunnan varsinkin tänä vuonna. No, ehkä se rotkon pohja vielä löytyy😄

13 tykkäystä

On kyllä jännä miten oman elämän suhdanteet seuranneet talven aikana osakekursseja. Nyt kuitenkin ehkä elämän ja salkun välinen korrelaatio heikkenemässä. Elämä menossa positiivisempaan suhdanteeseen, salkku sen kuin kyykkää enemmän. Ei auta kuin suunnata katsetta tulevaan ja keskittyä elämään unohtaen salkun.

18 tykkäystä

Meidän paras bull-argumentti on ”SHUT UP” :sweat_smile:

40 tykkäystä

Independent research…shut up and hold :partying_face: :joy:

15 tykkäystä

image

58 tykkäystä

Liput ostettu täälläkin.

Se on toimittajana aina paha valinta, että haluaako peleigin töihin ja saada rahaa, vai nauttimaan illasta ja maksaa rahaa :smiley: Tässä tapauksessa halusin ehdottomasti lähteä vaan nauttimaan.

Tulee hieno viikonloppu!

11 tykkäystä

Seuraavalla kerralla täytyy sitten tarkistaa, mikä on kahvihuoneen sentimentti markkinoilla, niin olisi vältetty tuo tämänpäiväinen tapaturma. :grinning:

Anytime…

Tämä,

foorumin hyväntahtoisuus, joka paistaa ja loistaa suurimmassa osassa kahvihuoneen viestejä :yellow_heart:

Näinä aikoina,

kun omaa salkkua on tullut kerättyä - huom. ei valitettavasti kasvatettua- yli vuodenpäivät :sweat_smile:

on antoisaa lueskella viestejä, joista pääosin aloittelija viisastuu.

  • välillä käyn foorumilla hakemassa vastauksia yllättäviin kurssimuutoksiin
  • välillä tutustumassa uusiin yritysketjuihin saadakseni ideoita sijoittamiseen
  • välillä oppiakseni lisää sijoitusmaailman ilmiöistä

ja välillä ihan vaan viihtymässä. Kiitos foorumille!

50 tykkäystä

@Arimatti_Alhanko on kyllä antanut todella paljon tälle Foorumille. :sunglasses:

Hän tuo eri yhtiöketjuihin erilaista sisältöä ja tietoa, mitä muuten ei normaalisti saisi, tässä pari esimerkkiä: Arimatin ja “Inderesin ensimmäisen reaaliosingon saajan” Kamux-tutkimusreissu Saksassa ja eri firmojen työntekijöiden haastattelut.

Kiitos Sulle Arimatti! :pray:

Onko sulla vielä se kunniakirja seinällä, jonka sait meiltä? Tätä olen usein pohtinut. :thinking:

image

47 tykkäystä

Itellä helenin 2 vuoden sähkösoppari joka alkoi viime kesänä.

3,99c/kWh ja 3,84€/kk

Mukava korotus tulossa vuoden päästä kun sähköö kuluu 20 000 kWh vuodessa.

4 tykkäystä

Vähän sama tilanne. Jään elökkeelle alkaen 1.5. Jatkan 10 h työpäiviä, kuten tähänkin asti, mutta en rasita yritystä palkallani.

5 tykkäystä

9 tykkäystä

Pitkästä aikaa oli kaveriporukan kanssa illanistujaiset, etenkään kaverin puolisoa en hetkeen ollutkaan nähnyt livenä. Hän ekana mulle: ”onpa kyllä hyvännäköiset noi sun hopeat raidat hiuksissa”.
Pidin kommentista.

Eräs hyvä ystäväni sanoi, että on eri asia vanheta, kuin kasvaa aikuiseksi. Suurin viisaus, minkä olen kuullut.

14 tykkäystä