Inderesin kahvihuone (Osa 5)

uusi shitcoin!

28 tykkäystä

Ei taida XO sopia lääkkeiden kanssa :smile:

Eiköhän tuo riipu kuinka hyvä/tärkeä työntekijä on :smiley: Paremmille annetaan enemmän löysää.


Myös ylilauta keskustelupalstalla on pyydetty levittämään jauhojengiä twitterissä eilen illalla. Näyttäisi olevan tarkoituksellinen provokaatio?

7 tykkäystä

5 tykkäystä

Ei liene yllätys, että vastapuoli pyrkii laukomaan tällaisesta suoraan lapaan tulevasta syötöstä?

13 tykkäystä

Joo kyllä tässä on toimarin ja hallituksen vaihdon paikka inderesillä kun siellä on ryypätty koko porukalla.
Tähän kun vielä lisää sen että toimari katoaa joka kesä vähintään viikoksi internetin ääreltä yrityksessä jonka koko liiketoiminta perustuu internettiin niin kyllä tässä palaa kaikki varoitusvalot!

Tähän kun vielä lisää että hän keikkuu kaikki yöt järven rannalla kalastamassa loch nessin hirviöön verrattavia otuksia niin siinä kohtaa pitäisi viimeistään näyttää ovea!

45 tykkäystä

Paranee hetkeksi ja sitten lässähtää täysin.


kokaiiniviiva tiskipöydällä olikin puhelin. Hyvin tosin trollattu. Media täysillä mukana ja puolet kansasta.

27 tykkäystä

Vastaako tuo kuvasi nyt yhtään esimerkkitilannetta jonka esitin: “Omistamaasi pörssiyhtiötä uhkaa useampi kriisi ja ajat ovat kovat, tappiotakin tulee valtavasti. Pörssiyhtiön toimitusjohtajasta leviää kokoajan videoita missä hän on festareilla ja bilettää humalassa.”

Mutta minulla ei tarvetta vääntää tästä politiikasta sen enempää, jakaa varmasti mielipiteitä ja annetaan nyt demokratian päättää mikä on Marinin tilanne jatkojen suhteen! :+1:

6 tykkäystä

:smile:

17 tykkäystä

Ei tänään sattuisi tulemaan mitään Inflaatio/talousdataa US tai Euroopasta, jotka voisivat aiheuttaa sopivan dippity dipin huomiseksi, niin saisi osakkeita entistä edullisemmin? :smiley:

Mä olen aika imarreltu, kun mun vaikutusvaltaan luotetaan. :smiley:

Joo, vaikutan selvästi myös Aasian suunnilla:

16 tykkäystä

Onnittelut Charlie Mungerille. Hieno veto sijoittaa BYD:hen. Potti jäi noin pieneksi, kun Warren Buffett ei ollut yhtä innostunut. “I’m not going to go all in, even if Charlie would say so” -tyyppisesti kommentoi joskus kauan sitten Buffett position pienuutta toimittajan kysyessä.
Nämä kaksi ovat kyllä hyötyneet todella paljon keskinäisestä yhteistyökuviostaan. Pahimmat pommit on onnistuneesti vältetty ja enemmän kuin riittävästi on tullut onnistumisia vuosikymmenten varrella. Ei voi kuin ihailla.

11 tykkäystä

Paljon parempi sisäänmeno kuin vuodenvaihteessa. :+1:
Tämä rahasto yksi monista allekirjoittaneen telineisiin jääneistä sijoituksista, harmin paikka kun rahastolla ollut niin loistava menneisyys ja mikä ettei tulevaisuuskin kun Vietnam rokkaa tykimmin.

2 tykkäystä

Mitäpäs ihmettä, uutisissa törmäsin tietoon, että pääministeri on mennyt tanssimaan :open_mouth:

Kyllä nyt kaikilla kukkahattuihmisillä on täysi oikeus/ velvollisuus pöyristyä :expressionless: :cherry_blossom: :tophat:

8 tykkäystä

Ja joku taustalla oli vielä riimittelyssään käyttänyt luvatonta sanaa, tai ei ollut käyttänyt.

Muistetaan sitten vaaliteltoilla huutaa vastustajan edustajan läsnä ollessa luvaton sana, niin päästään siitäkin ehdokkaasta. Eric Claptonin Cocaine-nimisen biisin viheltäminenkin voi riittää.:crazy_face:

4 tykkäystä

Cocaine on J.J. Calen biisi. Julkaistu 1976.Clapton teki siitä hitin 1977.

8 tykkäystä

Slowhandin versio on hyvä, mutta itse tykkään alkuperäisestä enemmän. Suosittelen katsomaan J.J.Calen kiertuedokumentin To Tulsa and Back: On Tour With J.J.Cale. Oli kyllä hieno kitarataituri.

If your day is gone, and you want to ride on, cocaine
Don’t forget this fact, you can’t get it back, cocaine
She don’t lie, she don’t lie, she don’t lie
Cocaine

14 tykkäystä

Voit tehdä Nordnetissä ”stop-lossin” ylös päin, jos haluat asettaa yli 10 % nykyistä korkeamman hinnan. Parempi kuin ei mitään, muttei tismalleen sama juttu :man_shrugging:

4 tykkäystä