Itsekkin kaukana noista luvuista, mutta uskon että ajan myötä suhtautuminen oman salkun sulamiseen pysyy sama kuin nytkin paljon pienemmillä summilla. Loppujen lopuksi nuo ovat vain bittejä näytöllä😂
No älä nyt noin masentunut ole, kyllä saat sen satkun säästettyä takaisin äkkiä…joskus vuonna 2075 oot takaisin samassa. Eihän mennyt liian rankaksi kettuiluksi?
Oma YTD noin -26 000€ ja sekin kirpasee melkolailla
Pääsisinkö hang around -jäseneksi?
Amatööri olen kun on vaan viis numeroa miinusmerkin kanssa… Yritetään selvitä ettei tulis kuudetta ennenkuin vuosi loppuu.
Meillä on vain niin julman kokoiset salkut, että pienetkin prosentit saa aikaan euromääräisesti suuret turskat…
Nimimerkillä eihän nämä pohjoismaiset pienyhtiöt paljoa ole laskeneet
Tässä kisassa minua lämmittää kaverini toteamus. Kun on tälläinen köyhä paska
Ytd -6k€
Nyt se sitten uutisoidaan…
Jos jotenkin voi itseään lohduttaa niin otan mielummin seuraavaksikin vuodeksi -100k kun -100%. Vaikka eroa on vain yksi merkki.
Näistä Iltasanomien sotauutisoinneista saa nykyään päivittäiset naurut.
Pakko korjata sen verran, että itse sodassa ei ole mitään hauskaa. Ainoastaan googlen kääntäjällä luoduissa uutisissa.
Mitä ihmettä Koneen osakkeelle tapahtui tänään loppuhuutarista, joku iso poika ollu ostoksilla.
Liekkö alkaa isoraha kalastelemaan pohjia.
Minä annoin hieman vauhtia Koneeseen kun myin kuuden aikoihin alle 42€, niin nyt on latu auki, saman tein Sampolle 44,43€:ssa
Isommat prosentit sieltä tulikin. Etumerkki on puhdasta kohinaa.
Jäi seuraamatta pörssiä tänään ja nyt kun katson, niin mikä hitto tuo lopun romahdus on, kun lähes kaikki laput tippuneet pystysuoraa viivaa? esim
Nyt viikonloppuna on aikaa funtsia, mitä ostaa seuraavaksi - vaihtoehtoja on muutamia. Taas on justiinsa palkat tullut molemmilta työnantajilta ja käteistä oli jo ennestäänkin hieman valmiina.
Sitten tässä olisi joitakin biisejä, joita olen kuunnellut viime aikoina sijoitusjuttuja lukiessa:
Waltari, Marko Hietala - Below Zero 2021
Pink Floyd - a Saucerful Of Secrets - LIVE AT POMPEII
Public Enemy - Don’t Believe The Hype
Abba - Lay All Your Love On Me
Shade Empire - Anti-Live Saviour
DJ Orkidea - Unity
Dave Brubeck - Besame Mucho
M83, Susanne Sundfør - Oblivion
(välillä pitää ottaa musat pois, kun joskus haittaavat keskittymistä)
Hauskaa viikonloppua kaikille!
Jestas mitä lukuja turskaa
Ihan hyvä jakaa myös näitäkin puolia mitä tapahtuu markkinakäänteessä, koska ei se ole aina vain ”oikealle ja ylös”. Vaikka kaikki onkin sijoittamisssa suhteellista, niin näitä katsellessa kyllä tulee mieleen, että ei ehkä oma ytd olekaan kauhean paha.
(Enkä todellakaan sano tätä toisten kustannuksella tai naureskellen)