Inderesin kahvihuone (Osa 6)

Viimeiset ja tärkeimmät joululahjat hankittu. Suomen punainen risti ja Lääkärit ilman rajoja tekevät arvokasta humanitaarista työtä Ukrainan hyväksi. Tähän hätään en voinut parempia lahjakohteita keksiä. Hyvää joulua kaikille foorumin ihmisille!

18 tykkäystä

Olipas sattumalta hyvä ajoitus paketin saapumiselle (tilaus tapahtui kk sitten) ja lopullinen saajakin miellyttää oikein kovasti.

Karhuilu on varmasti periytyvää! :wink:

Oikein hyvää joulua koko Juvan perheelle ja miksei samalla koko foorumillekin.

Jospa ensi vuosi olisi härän vuosi…

21 tykkäystä

Kyllä se hattu Raulin päähän mainiosti sopi. :slight_smile:

19 tykkäystä

Viime hetken lahjoitus Joulupataan. Vielä ehtii!

Itse tosin unohdin laittaa yhteisöpataan kun kännykällä laivaanpääsyä odotellessa sähelsin.

10 tykkäystä

Se joka on keksinyt lauseen - Tämä ei ole sijoitussuositus, voitaisiin palkita jotenkin. Lause on vähän sama kuin ruksi siihen kohtaan, missä lukee että olen lukenut käyttäjäehdot yms. Ihan surutta porukka ostelee osaketta näiden “gurujen” kommenttien mukaan. Toki sitten kerrotaan että jokainen tekee päätökset itse, mutta joku ristiriita syntyy tietyissä tapauksissa. Harmi ettei itse ole tuollainen guru. Voisi puoli huolimattomasti heitellä kommenttia, ja todeta ettei ole sijoitussuositus. En tiedä saako tästä kukaan kiinni, mutta tällainen ajatus tuli mieleen.

13 tykkäystä

Olipa jälleen mahtava haastattelu. Iso kiitos Alokas näistä!

On kyllä viisaita ja lämminhenkisiä ihmisiä täällä seassamme.

Olen jo pitkään lukenut Kinnus-Juhan raportit ja kirjoitukset mielessäni Juhan äänellä, mutta nyt huomasin, että myös Mikaelin tekstiä lukiessa mies oli itse kertojana.

Onkohan aika vähentää Inderes-palveluiden kulutusta.

35 tykkäystä
2 tykkäystä

Tosi kiva kuulla, kiitos Mauri! :slight_smile:

Itelle tuli tosi miellyttävä fiilis Mikaelin haastattelusta.

Mauri, pakko vielä tässä aatonaattona kiittää sua kaikesta loistavasta “sisällöntuotannosta” erityisesti yhtiöketjuissa ja myös siitä, miten kirjoituksillasi sekä omalla toiminnallasi tuot mukavaa tunnelmaa Foorumille.

Tietäisitpä vain, kuinka paljon kehuja saat “selkäsi takana”. Ja analyytikoidenkin ihailemaa Mauria kannattaa seurata Twitterissä:

https://twitter.com/Salkku_Mauri

16 tykkäystä

Juurikki on miettinyt, että jos vaan olisi aikaa suorittaa ne pari virallista tutkintoa, niin olisihan se kiva laittaa joka viestiin, että tämä on virallinen sijoitussuositus. Jos menee pieleen, oma moka kun kaiken maailman laillistettuihin sijoitusneuvoja-Juurikkeihin uskoo. Jos sijoitussuosituksesta taas olisikin hyötyä, palkkion voisi maksaa SPR:n Katastrofirahastoon omantunnon mukaan. :innocent:

3 tykkäystä

Kiitos itsellesi.

Mielestäni teikäläisen humoristinen, itseironinen, uuttera ja myötätuntoinen ote foorumin ajamiseen on nykyään erittäin suuri osa tämän yhteisön sielua. Olen tainnut tämän vertauskuvan käyttää ennenkin, mutta olet ehdottomasti se yhteisön hyvä poliisi, joka omalla hyvällä käytöksellä sekä piristää miinussalkku-miehiä että rauhoittaa kovimmatkin riitapukarit. Siis aivan Verneri-tason yhteisörakentamista.

Tämä nyt menee jo vähän tällaiseksi bromanceksi, mutta nämäkin kehut ovat melkein vähättelyä, kun puhutaan foorumin Alokas-vaikutuksesta. Inderes on tehnyt sinussa ihan täyden kympin löydön.

Hyvää joulua Alokkaalle ja kaikille yhteisön jäsenille! On hyvin suuresti teidän ansiota, että sijoittaminen pysyy supermielenkiintoisena niin myötä- kuin vastamäessäkin.

64 tykkäystä

Kiitos paljon kauniista sanoistasi! :blue_heart:

image
@Yu_Gong saisiko profiiliin tällaisen ominaisuuden, jossa voisi ilmaista tällaiset asiat, kuten meidän bromancen? :thinking:

24 tykkäystä

Leppoisia kinkunpaisteluita kaikille :slight_smile: @Kale-possu ja @musa_2 varokoon sinappihuntua tarjoavia uustuttavia! :slight_smile:

44 tykkäystä

Hyvää joulua kaikille :slight_smile:

5 tykkäystä

Taidat olla turvallista seuraa kun et ilmeisesti syö punaista lihaa? :smiling_face_with_three_hearts:

13 tykkäystä

Juujuu, omppu vain suuhun, sinappia kylkiin ja ylälauteelle istumaan. Olet täysin turvassa :heart:

11 tykkäystä

Ehkä tämä on sitä niin sanottua harmaata aluetta?

20 tykkäystä

Jes, tänään roikun vielä foorumilla satunnaisesti eli täällä ollaan, mutta huomisesta lähtien olen foorumilta pois pyhäpäivät. Jouluja foorumilaisille, muistakaa varsinkin lapsiperheissä että joulu on lasten juhla, joten iisisti juominkien kans. :muscle:

C0gqqboWgAAMb7j

54 tykkäystä

Hyvää joulua kaikille foorumilaisille tasapuolisesti!

Toivottavasti kinkku sulaa yhtä nopeasti kuin salkkukin.

19 tykkäystä

Toivotan omasta puolestani porukoille hyvät joulut ja hyvät kinkut kinkkuviinineen (jos tapoihin kuuluu) eli olkaapa siis kilttejä ensikin vuonna :crossed_fingers:

17 tykkäystä

Hyvät joulut kaikille foorumilaisille! :gift::santa::santa::santa:

Ennen oli joulukortitkin kunnollisia

38 tykkäystä