Inderesin kahvihuone (Osa 6)

Ai että viestinnän kurssit eivät ole tarpeellisia insinööreille? Oman kokemukseni mukaan niitä voisi pakottaa k.o. ammattieyhmälle vielä reilusti lisääkin, niin ei tarvittaisi sellaista määrää kaiken maailman konsulentteja ja projektipäälliköitä toimimaan täysipäiväisinä insinööri-ihminen-insinööri tulkkeina :sweat_smile:

11 tykkäystä

Aika flatti avaus… Eiköhän korkojen nostot rauhoitu ja pikku hiljaa inflaatio alas…

1 tykkäys

Alas kääntyi, saa nähdä on suunta selkeä vai vedetäänkö sahalaitaa. Varmasti jännistystä on kestääkö alkuvuoden nousu ja herpaantumista havaittavissa :smiley:

2 tykkäystä

+8% → -5% puolessa tunnissa.

Se siitä. Back to normal.

Gone GIFs | Tenor

13 tykkäystä

Mikä osake heitti volttia? +8% → -5% puolessa tunnissa?

5 tykkäystä

Alkaa Alokas kiukaat kuumeta.

Narvin tj:tä haastateltiin jokupv sitten ja hän kehui puukiukaiden myynnin vaan nousseen +10% ja sähkökiukaissa -10% Q4/2022.

24 tykkäystä

Muisto hyviltä ajoilta. :slight_smile: :harviaraketti:

Silloin kun oli se pakaratatuointibuumi.

41 tykkäystä

Miksi Nordnetin appi näyttää salkun ja sen osakkeiden arvoksi piste piste piste piste?

1 tykkäys

Klikkaa niitä pisteitä :+1:

5 tykkäystä

Kiitos! Mikä lie systeemi tuo on?

Voi piilottaa salkun euromäärät, ettei bussissa viereisellä penkillä istuva koditon näe kuinka köyhiä me ollaan.

43 tykkäystä

Ok, kiitos. Olen vahingossa ilmeisesti tehnyt tuon piilotuksen.

Osakkeet*. iSun ja Rivian tässä tapauksessa. :smiley:

Hyvinhän se näyttää rullaavan. Hätäillen ei tule kuin… kakaroita… kuuluu sanonta.

5 tykkäystä

Thx! Huomasin kans, ehtiny kahtelemaankaan sitten sen itku-potku-raivari-postauksen jälkeen. :grin: :+1:

1 tykkäys

Voitko laittaa linkkiä tähän Narvin toimitusjohtajan haastatteluun, kiitos.

1 tykkäys

Vihreää, vihreää. Kelpaa katella. :green_heart:

6 tykkäystä

Tällä menolla kohta pitää kaivaa S&P500 4000 hatut taas naftaliinista. Taisi hitusen yli jo hetken käydä aamun sekoilussa ja nyt puskee taas…

13 tykkäystä

Olen muuten indeksiä edellä. :slight_smile:

33 tykkäystä

Mukavinta yksityissijoittajana on että saa valita vertailuindeksin ihan itse ja vaikkapa jälkikäteen.

36 tykkäystä