Täytyy sanoa, että olen Alokas haastattelee -ketjun jokaisesta haastateltavasta tosi ylpeä, jokaisen vastauksia olen lukenut nautiskellen ja kaikenlaista oppien.
Olen jälkeenpäin palannut usein näihin haastatteluihin, koska niissä on valtavasti erilaista tietoa ja ajateltavaa. Olen esimerkiksi oppinut jopa sijoittamispsykologisia juttujakin melkein huomaamattanikin lukien haastateltavien vastauksia.
Vielä on tulossa varmasti valtavasti kaikenlaisia erilaisia haastateltavia eikä näissä ole tosiaan mitään tärkeysjärjestystä, eli esimerkiksi joku “suosikki” voi olla vasta 153. haastateltava. Muistutan myös, että jotkut haastateltavat ovat kieltäytyneet ystävällisesti ja ihan tavallisista syistä.
Jokainen haastateltava on jollain tavalla yllättänyt mut ja olen saanutkin jo ensi perjantaisen haastateltavan vastaukset. Tämä haastateltava on selvästi hyvin idearikas kaveri ja siksi tähän haastikseen tuli uudenlaisia elementtejä hänen puoleltaan, joten suosittelen varaamaan tähän haastikseen noin 25 minsaa. Tuli sellaista asiaa, että liikutuin ja mun mielestä hänen tarinansa on sellainen aito sankaritarina, vaikka vaatimattomasti hän sitä kertoikin.
Haluan vielä kerran kiittää kaikki haastateltavia, jokainen teistä on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa vastaamisessa. Kiitos!