Inderesin kahvihuone (Osa 6)

Olen selvästi yksin Citarini kanssa. :smiley:

image

Hiton maalaiset…

40 tykkäystä

Itseasiassa maalta kotoisin oleva ystäväni on ainoa, jonka olen kuullut puhuvan Citarista. :thinking:

28 tykkäystä

Intialaiset rämpyttää sitaria.

11 tykkäystä

Kaupunkilaisella niin kiire, että pitää nimetkin lyhentää että ehtii😁

12 tykkäystä

Tässä nykyisen Hondani (järjestysnumerolla 4) rekkari täällä Saigonissa (jätämme sen vaimoni veljelle), ostettu 2021 helmikuussa. ja eikun kovaa ajoa! :crazy_face:

Honda Airblade 46664

6 tykkäystä

Juu, hiljaista on :sweat_smile: Minä itseasiassa ostin heti avauksessa 48,57sek ja noin tunnin jälkeen sain pois 53,60sek. Nyt katselen teknistä kuvaa ja etsin paikkaa mistä voisi napata uudestaan ja vetää edelliset tuotot vessanpöntöstä alas. Toivottavasti lapsi herää kohta aamupäiväunilta ja tälläinen sekoilu voidaan lopettaa.

5 tykkäystä

Aattele missä edesmennyt Mr Bond kävisi ostoksilla

12 tykkäystä

image
Hahaa karhut. :smiley:
Miksi analyytikot ovat ujoja tavoitehintojen kanssa.
Perustan Tiktok-kryptotreidaustilin.
Harvia on laatuyhtiö.
Kamux pysyy tarinassaan.

YTD:ni todistaa, että olen erinomainen sijoittaja, mitä minä sanoin jne. :sunglasses:

P.S. Vaatimattomuus kaunistaa ja siksi olen kaunis.

50 tykkäystä

No nyt on todellakin graafin paikka, loistava alku vuodelle, zemppiä täältä huitsin Saigonista! :crossed_fingers::money_mouth_face::crossed_fingers:

2 tykkäystä

Laitetaan vielä Mika Heikkilän tuuletukset (via Coactor: 78 619 kpl), vaikka en ole Heikkilää enkä Mikro Markkaa tietoisesti peesannut niin meillä on silti ollut muutamia yhteisiä omistuksia:
Stonesoft, Okmetic, PKC ja Nixu (ostotarjouksista), on muutama muukin mutta niitä en paljasta :sunglasses:

» Mika Heikkilä kehui osumaa myös Twitterissä.

”No nyt osui!:star_struck::ok_hand: Taas tuli todistettua, että pitkäjänteinen osakesijoittaminen kannattaa. Yli 10 vuoden omistus tulee päättymään varsin tuottoisana. Erinomaista työtä Nixun henkilökunta, johto ja hallitus. Osakkeenomistaja kiittää. Tänään onkin kiva päivä."

Aiemmin marraskuussa Heikkilä harmitteli, että Caverionin ostotarjous ei osunut. Viime vuosikymmenellä Heikkilän tuolloin hoitama Mikro Markka rahasto hyödynsi ainakin Comptelin, PKC:n ja Ocmetikin ostotarjoukset.«

2 tykkäystä

Kuukauden päästä:
image

Haukun härät.
Syytän analyytikoita liiallisesta optimismista.
Perustan uhriutumis -tilin Twitteriin.
Haukun Harvian peltilaatikkofirmaksi.
Epäilen Kamuxin menevän konkkaan.

Valitsen sopivan aikavälin ja salkun sekä julkaisen sopivan graafin.

7 tykkäystä

Salkku tyhjäksi ja koko rahalla 50-50 painolla lehtoa ja sotkamoa jos näillä saisi replikoitua viime vuotta🤔

3 tykkäystä

Kun jotain tapahtuu jossain niin Jonnet ja Jonnettaret lataavat sen sillä sekunnilla Snapchattiin ja TikTokkiin. Mutta myöhästyppä Qt:n tulosjulkkarista niin nauhoitetta saat odottaa kuin OL3.

VAUHTIA!! Lapsi herää kohta päiväunilta, ja kahvikin jäähtyy.

Ps. Onneksi @Mauri tuttuun tapaansa helpotti pahinta tiedonjanoa koosteellansa :heavy_heart_exclamation:

15 tykkäystä

Viimeksi tuli vartissa, kun jouduin pari kohtaa sieltä jälkitsekkaamaan. Ennen oli kaikki paremmin. :man_shrugging:

Keksin muuten tälle Sherlock Holmes -tason selityksen. Nyt webcast oli klo 11-12 ja tallenne-vastaavalle tuli kiire lounaalle. Kuitenkin iltapäivällä on vielä aikaa hoidella julkaisuhommia masu pulleana. Viimeksi webcast taas oli klo 16-17 ja sillon tallenne piti hoitaa heti, että pääsi kotiin eikä homma jää huomiselle.

9 tykkäystä

Mahtava analyysi. Itse pohdin vaihtoehdoksi myös sitä, että Inderes säästänyt laitteistosta (kuva alla liittyy), jotta voisi jakaa muhkeampaa osinkoa omistajille. Tiedonsiirto viime vuosikymmenen vehkeillä ottaa aikansa.

E. Haha ei tarvinnut kun vähän valittaa! Tallenne katsottavissa :blush:

12 tykkäystä

:smiley:

Täytyy tarkentaa sen verran, että iPhonen malleilla kuvaaminen tuottaa useimmin terävämpää kuvaa kuin striimaamisessa käytetyt robokamerat, tosin internettiä säästääkseen Flik ei kuvaa kovin korkealaatuisena striimejä (4K striimaus olisi aika tuhtia katsoa jossain heikomman yhteyden parissa).

Langalliset edukkaat mikit ovat kohtuullisen toimintavarmoja, joskin alttiita kulumiselle kovassa käytössä ja pitää olla tarkka että ne on hyvin kiinni.

Puhelimessa yhteisötiimi käyttää loistavaa Filmic äppiä, joka tekee reilun tonnin puhelimesta 20 000 euron veroisen kameran. :smiley: Äppi maksoi ennen 20 euroa kerran, mutta nyt sen kehittäjät ovat siirtyneet 50 euroa vuodessa malliin. Äppi on niin hyvä, että edelleen mielestäni hinta on todella alhainen.

Laitteissa ei ole siis säästetty, vaan investoitu mahdollisimman niukasti tehokkaan ja vaikuttavan lopputuloksen aikaansaamiseen omistaja-arvoa luoden. :smiley:

53 tykkäystä

Viestissäni saattoi olla himppu sarkasmia ;). Hyvät on laitteet ja videoita katsoo mielellään! Vieläkun ne Applet vaihtuu oikeisiin puhelimiin niin kaikki hyvin (pun intented).

3 tykkäystä

Kalliita ovat kamerat :wink:

Ei todellakaan tarvitse olla haastatteluiden mitään 4K-laatua. Vanha kunnon peruna välttää, säästetään tiedonsiirtoa.

2 tykkäystä

Juu ymmärsin sarkasmin. :smiley: Halusin silti käyttää tilaisuuden hyväksi ja mainostaa loistavaa äppsiä jos täällä on kuvaamisen harrastajia! :smiley:

5 tykkäystä

Samaa mieltä. Eikai kyseessä kuitenkaan ole mikään livetreidauskilpailu-ketju missä jengi ilmoittaa jonkun kultaisen kyyhkyviivan kosketuksesta sekunnin tarkkuudella vaan enemmänkin sentimentti mitä foorumi viimeaikoina ostellut.

7 tykkäystä