Inderesin kahvihuone (Osa 6)

Vaikka Juurikki onkin omassa sijoitusstrategiassaan vahvasti turvallisuushakuinen ja itse kehittämänsä KISS-metodin 99 % noudattaja, niin silti ihmetyttää, miten ohutta ellei olematonta on täällä keskustelu sekä alustataloudesta että varsinkin jakamistaloudesta. Ne ovat sentään isoa bisnestä.

1 tykkäys

Ei simpura että voi tilttauttaa tuo Nordnetin tietämystesti. Pitkään treidannut noilla turboilla ja en vaan millään pääse tietämystestistä läpi :smiley: tuntuu että kaikki lineaarikombinaatiot on kahlattu, pitää varmaan koodata jokin botti vetämään tuota brute-forcella :frowning:

31 tykkäystä

Joo, ei vaan voi ymmärtää mitä noissa haetaan. Mullakin jäi hyvät Tesla shortit ottamatta 200$ kohilta, kun ei vaan pääse testeistä millään läpi. Pitää varmaan ostaa jostain darkwebistä ne oikeat vastaukset :smiley:

27 tykkäystä

Taisi olla 30 yrittämä:

Screenshot 2023-03-09 at 23.01.44

Sama homma täällä - Tesla shortti jäi nyt piippuun :cold_face:

23 tykkäystä

Ei tarvi siis darkwebistä asti kysellä jos haluaa ostaa oikeat vastaukset :joy:

4 tykkäystä

Hei, yhtä suurta perhettä :wink:

1 tykkäys

Aika monta kertaa tuon sai pelata ja olen ihan varma että silloin kun pääsin sen läpi niin vastasin samalla tavalla millä tuli hylsy aikaisemmin :face_with_spiral_eyes:

9 tykkäystä

Melko brutaali päivä jenkkien pankeilla. Isot pankit sen 5% alas.

10 tykkäystä

No nyt on pakko mennä testaa ja näytän teille aloittelijoille, kuka on tietäjä. :cowboy_hat_face:

Palaan hetken kuluttua.

22 tykkäystä

Toisto varmistaa oppimisen. :laughing:

Ei koske Juurikkia, koska Juurikin itsesuojeluvaisto on niin suuri, että suorat osakesijoitukset ovat se ainoa oikea. Ei testit kiinnosta. Toisaalta tulihan vuosituhannen vaihteessa tehtyä voittoa alemman keskiluokan auton arvon verran erään pankin halvalla ostetuilla henkilökuntaoptioilla. Vieläköhän vastaavia on myynnissä?

6 tykkäystä

Sama täällä. Vikalla yrittämällä kun sain myös läpi, tajusin et olin yhteen kysymykseen kokoajan vastannut väärin kun olin siihen pitänyt täysin selvänä toista vastausta. Pitäs joskus yrittää käyttää myös aivoja näissä sijoituspeleissä :face_with_peeking_eye: :upside_down_face:

5 tykkäystä
10 tykkäystä

Kiitos oikeista vastauksista! Nyt voin minäkin vihdoin vivuttaa pankkilainalle kunnon tuoton DAX-shortilla :heart_eyes:
image
image

22 tykkäystä

On teillä ongelmat :joy: Täältäkin voi kysellä oikeita vastauksia jos tarvii, tähän mennessä mennyt ykkösellä kaikki läpi :wink: Yleisenä vinkkinä todettakoon, että kannattaa aina mennä sen “huonoimman skenaarion” kautta.

12 tykkäystä

ZomboMeme 09032023213521

32 tykkäystä

Paljon pitää maksaa että kerrot miten valuuttatili toimii? :smiley:

23 tykkäystä

Melkoisia aloittelijoita täällä… Itse palkkasin jo viikko sitten apinan hakkaamaan näppäimistöä ja nyt on oikeus vivuttaa itsensä sillan alle. Ei maksa kuin 5 banaania päivässä.

kuva

64 tykkäystä

@saku

:angry:

image
Tyhmä testi, minä olin oikeassa ja testi väärässä.

24 tykkäystä

Ihan viisas ratkaisu kartellilta. Jenkkien kanssa ei kannata olla huonoissa väleissä.

Pitihän tuokin nyt kokeilla :sweat_smile:

Ajattele sitä valuuttatiliä erillisenä pankkitilinä, johon tarvitset luottoa ja jota ei kuitenkaan ole pakko olla olemassa, kun ostat muissa valuutoissa noteerattuja tuotteita :wink:

2 tykkäystä