Lets go powell. Long-positio tykkää!
Ja sitten urheilu-uutisiin. Ihan mielenkiinnosta olisi hauska tietää kuka Ilveksen vastustaja on Iltasanomien mielestä Aijai Aki !
Tämä arpa voitti tänään. Lievästi positiivista sekoilevaa sahaamista vailla vahvaa suuntaa on alustava reaktio.
Mitä pahaa mä on sulle tehnyt
En taida mennä pilaamaan kultautuneita CS-muistoja hyppäämällä väsyneenä perheenisänä kolmen sekunnin reaktioajalla ottamaan dunkkuun 16h päivässä treenaavilta teineiltä
Nyt kyllä vähän pääsi naurahtamaan tälle jutulle.
Tästähän saa aika pahan näköisen leikkaamalla…
Edelleen lanit kerran kvartaalissa. Vuosi vuodelta heikommilla tuloksilla. Tekosyy että voi elää 16v veetin ruokailuilla koko vkl, lol. Pitää varmaan nitrot ja verenohennuslääkkeet ottaa ensi kerralla jo mukaan.
Tajusin tänään, että kun skrollaa yhtiösivua tarpeeksi alaspäin, niin siellä tulee yhtiön tunnuslukutaulukko vastaan.
Olin aina katsonut nää rapsasta…
Ja näköjään Suurimmat omistajat ja Sisäpiirin kaupatkin listattuna
Jostain syystä ei ole tullut missään vaiheessa huomattua näitä. Hämmentävää…
Aijai maistuu maistuu CS:GO peliä on tullut pelattua noin 3500h ja uskonpa että tunteja tulee kertymään myös tähän uuteen reippaasti. Enkä tosiaan ole teini vaan ihan aikamies joka harrastaa tietokonepelejä ja vielä tarkemmin nimenomaan fps pelejä. Hieno homma tässä on se että skinit siirtyy tähän uuteen versioon mutta kun asiaa ajattelee eipä muuta vaihtoehtoa varmaan ollutkaan. Skineissä ja niiden kaupassa pyörii niin isot rahat ettei resettiä voinut asiassa tehdä.
Mielenkiintoista myös nähdä miten kilpascene ottaa pelin vastaan. 20 vuotta on enemmän tai vähemmän tullut CS pelejä pelattua, mutta perheen perustamisen myötä aika alkanut olla sen verran kortilla, että nykyään tulee lähinnä katsottua ammattilaisotteluita oman pelaamisen sijaan. Joskus itsekin alasarjoissa kilpaa pelanneena sen verran on kilpailuviettiä pelissä, että kun pelaan haluan pelata hyvin. Joten jos ei sen vaatimaa edes 10-20 tuntia viikossa pysty panostamaan niin parempi kun ei pelaa lainkaan, hermo vaan menee muuten
Skinejä en ole koskaan ymmärtänyt. Jos olen sotilas tai poliisi, haluanko maalata aseeni räikeillä väreillä ja koristella sen kiiltävillä tarroilla? No en, sehän näyttäisi typerältä. Ja niin se näyttää minusta pelissäkin.
Itse en ole ymmärtänyt koskaan miksi pitää käyttää kittejä purkamiseen, kun jokaisen pommin purkukoodi on aina sama.
Itseä csgo skineissä kiinnostaa rahanteko. Paremmin ovat prosentuaalisesti tuottanut kun pörssitouhut 2017 vuodesta alkaen omalla kohalla.
Meidän palvelukehitys on kuin Fromsoftwaren pelit. Pelaaja vaan heitetään maailmaan opastamatta sen kummemmin ja tosikaverit löytää vuosien saatossa näitä “hidden” mestoja ja muita itemeita. Pitäisi rakentaa vielä joku trophy-systeemi.
Itse en ole viimeiseen 10 vuoteen ymmärtänyt PvP pelejä ollenkaan, vaikka lapsena niitä pelailin paljon . Varsinkin Call of Duty ja vastaavat . Battlefield ehkä menee, mutta niitäkin pelannut viimeksi 5v+ sitten. Ja kaikki Fortniten tapaiset suorastaan . (ja ylipäätänsä kaikki pelit, jotka ei ole tyyliä “Maksan kerran ostohinnan, ja kaikki pelissä on saavutettavissa ilman lisämaksuja” on Nope)
Muuten mikähän on PS5 saatavuustilanne tällä hetkellä . Luovutin jo viime vuoden puolella toivomisen, että joskus voisi (Prisman) kaupan hyllyltä löytää ilman tilailuja.
Ennen vanhaan oli Nintendo-lehti, mihin oli listattu kaikki pelien hienoimmat salaisuudet. Selvästi olisi Inderes-lehdelle kysyntää
Ainakin verkkiksessä näyttää olevan Sieltä hakemaan vaan! Ite ostin muutama kuukausi takaperin, onhan se mukavaa ajantappoa!