Aina muutaman päivän etuajassa veikatessa käännettä.
Haa, löysin heti salaisuuden!
Jos scrollaa yhtiösivun ihan pohjaan saakka, niin löytyy tuommoinen hassu nappi:
Jos nappia painaa pääsee katsomaan äärimmäisen salaista InderesTV:n videota vuodelta 2017!
Ja kukas ihmeheppu tuo oikein on, ihan tuntemattoman näköinen
Edit. No nyt tunnistan
Oliko se Eka, kun sanoi, että ennen Inderesillä pukeuduttiin kuin häiden jatkoilla.
Pitäisi nyt päättää:
- Katsonko Tinderiin, kun sinne tuli jokin uusi ilmoitus.
- Tutkinko ja luenko vähän lisää Fedin tämän illan höpinöistä.
- Vai selvitänkö sitä, että sopivatko Nokian Renkaat salkkuuni tai edes potentiaalisten ostokohdeiden listalle.
Kurkkaat ensin Tinderiin, jos ei ollut kiinnostava ilmoitus. Annat Powelille pakit ja alat tutustumaan Rinkuloihin.
Taitaa olla Nokian Renkaat shortti itellä seuraava ostokohde.
Yhdistät nämä ja kysyt Tinder-mätsiltä aloituslauseessa mielipidettä Fedin korkopäätöksestä ja Nokian renkaista. Ainakaan ei ole sama aloitus kuin kaikilla muilla
Alokas on nykyaikaa ja poimii onelinerit ja muut vokottelulausekkeet chat gpt:stä.
Kiitos ideoista!
AI auttoi:
Illan Powellin puhe tiivistettynä taas kerran.
Olitko siis öhöm… ämpärikaupalla
Ja tuohon kun yhdistää salasanatyökalun, niin voit käyttää joka palvelussa eri salasanaa, jokaisessa 99 merkin randomia
Joo, olin Tokmannin yhtiökokouksessa Mäntsälässä. Osinko päätettiin maksaa ämpäreinä. Eikä ollut ensimmäinen yhtiökokous, jossa olen ollut ja osinko maksetaan outona valuuttana.
Kävi miten kävi - Tampere voittaa?
Katso uusimmat vinkit! Näin ostat Hyzonia ilman riskiä.
HS Vision Tuomas Niskakangas on tehnyt jutun Blackrockista ja Blackstonesta sekä siitä, miten ne voi erottaa toisistaan. Itse ainakin sekoitan nämä jatkuvasti. Jutussa ei ole maksumuuria.
Nimeen, historiaan ja toimialaan liittyvistä yhtäläisyyksistä huolimatta Blackrockia ja Blackstonea ei pidä sekoittaa toisiinsa. Ne ovat olleet jo vuosikymmeniä kaksi täysin erillistä ja hyvin erilaista yhtiötä. Koska molemmat lukeutuvat sijoitusjättien eliittiin, tulisi aktiivisten talouden seuraajien pystyä erottamaan ne toisistaan.
Tämä alla oleva sisältörikas viesti sopisi varmaan paremmin ehkä Pörssien suunta -ketjuun ihan, koska tässä käsitellään käytännönläheisesti kuluttajien ostovoimaa ja muutenkin inflaatioa sekä sitä, miten yritysten voitot pienenevät.
Salatuissa Elämissä Ismon kaupalle eli Delismoon tuli asiakas, joka valitti kauppias Ismo Laitelalle hinnoista.
Siihen Ismo:
Ei se ole kuule helppoa yksityisyrittäjälläkään. Siis kaikki kallistuu… inflaatio se vie kaikki loputkin voitot
Ja asiakas toteaa siihen:
Se inflaatio syö meikäläisen ostovoiman ihan yhtä lailla
Toisaalta Pulkkinen on sitä mieltä, että tämä on signaali hyvin härkämäisille markkinoille… eli pohjat on nähty.
Salasanatyökalu on vähän niin kuin avainrengas. Sen sijaan että kadottaa yhden avaimen, voi kätevän rinkulan avulla hukata kaikki kerralla.
Ainakaan minä en luota mihinkään appeihin tms. mitkä lupaa pitää salasanat turvassa.