Moikka kaikille!
Aloitin viime viikolla uutena Inderesin yhteisötiimissä ja ajattelin tässä kohtaa esittäytyä myös täällä foorumin puolella.
Ennen Inderesillä aloittamista olin vajaat 1,5 vuotta Flik:llä (Inderesin tytäryhtiö, joka vastaa tapahtumatuotannoista ja webcasteista) freelancerina auttamassa webcast tuotannoissa teknikkona, jonka aikana talo kerkesi tulla jo melko tutuksi. Samalla olen tehnyt yrittäjänä valokuvaus- ja videokuvauskeikkoja. Taustaltani olen siis mediatekniikan insinööri, mutta intohimoni sijoittamista kohtaan on syy, jonka takia löysin ensin Flik:lle ja nyt myöhemmin unelmatöihin - Inderesille.
Ensikosketukseni Inderesiin oli vuosia sitten eräs Heikkilä & Vilén jakso, jonka jälkeen ei mennyt kuin hetki, kun olin jo Inderesin sisällön suurkuluttaja. Käytän päivittäin useamman tunnin foorumin lukemiseen, videoiden ja podcastien kuunteluun sekä sijoituskirjallisuuden lukemiseen. Näiden lisäksi tykkään vapaa-ajallani lukea myös muuta kirjallisuutta, kuunnella musiikkia, soittaa kitaraa, valokuvata, pyöräillä, lenkkeillä, kalastaa, retkeillä ja saunoa.
Tulen Inderesillä tekemään sisältöä sosiaaliseen mediaan ja InderesTV:een eli ensimmäinen haastattelukin saadaan varmaan piakkoin ulos. Tulen myös olemaan entistä aktiivisemmin osana foorumia tällä uudella nimimerkillä. (Selvyydeksi mainittakoon, että aiempi nimimerkkini foorumilla ei ollut TomiP vaikka kovasti olen pitänyt hänen kirjoituksista.) Minulle saa siis rohkeasti laittaa yksityisviestiä asiasta kuin asiasta!