Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Viljo kyntää omalla palstalla suota kuivaksi.

6 tykkäystä

Käytätkö MacOS -käyttistä?

Uusi MetaStealer-haittaohjelma on asettanut tähtäimiinsä Applen macOS-käyttöjärjestelmän, mikä tekee siitä viimeisimmän käyttöjärjestelmään keskittyneiden haittaohjelmaperheiden kasvavassa luettelossa Stealer-, Pureland-, Atomic Stealer- ja Realst-haittaohjelmien jälkeen.

… ja TradingView:tä?

SentinelOne kertoi havainneensa joitakin MetaStealer-muunnoksia, jotka esiintyvät TradingView:nä, mikä on sama taktiikka, jonka Atomic Stealer on omaksunut viime viikkoina.

Tarkkana kannattaa olla (kuten aina).

1 tykkäys

Hmm…

9 tykkäystä

Tämä alkaa ihan samaan aikaan, kun mun kehityskeskustelu. :frowning:

Pystyisköhän tätä kuuntelemaan samalla, kun kehityn pomoni seurassa… :thinking:

8 tykkäystä

Tämäkään juttu ei ollut poikkeus että otsikossa valehdeltiin suoraan pitkästä tuomiosta vaikka 3 vuotta on kaikkea muuta kuin pitkä tuomio. Minusta sellaiset ihmiset jotka tehtailevat väkivaltarikoksia toistuvasti pitäisi eristää yhteiskunnasta tavalla tai toisella loppuelämäksi.

6 tykkäystä

Jos täällä olisi paskimmat letkautukset -ketju, niin laittaisin tämän kuolemattoman heiton kyllä sinne:

kuva

On toi naapurin putte-possu kyllä sellainen veijari että.

19 tykkäystä

Mitä noista sitten pitäisi antaa? Kolme vuotta kuulostaa omaan korvaan aika normaalilta tuomiolta törkeästä pahoinpitelystä. Keskiarvo on ilmeisesti kaksi vuotta. Puukotuksen uhrin tuomioon vaikutti varmasti se, että hänen uhrinsa jäi tuntemattomaksi.

5 vuotta tapon yrityksestä.
En alkais protestoimaan.

1 tykkäys

Ei liity mitenkään Nesteen kurssimuutoksiin, tiedotuksiin ja niiden ajallisiin korrelaatioihin, mutta näin suht tuoreena sijoittajana kiinnostaa miten pörssi ennen toimi.
Eli ostot ja myynnit ei joskus männä vuosina ollu anonyymejä? Google varmasti kertoisi mutta kenties joku muukin on joskus sen aikaista sijoittajamaailmaa miettinyt.

1 tykkäys

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että foorumissa on jotain outoa. Aivan kuin jotain puuttuisi. Sitten tajusin, Juurikki on hävinnyt. Pidin tyylistä. Minnehän on joutunut.

9 tykkäystä

Jäähyllä oli ainakin jossain vaiheessa. Jos oikein muistan.

Ei enää ole jäähyllä.

Sivusto ilmeisesti poistettu anonyymiksi tulon jälkeen, mutta alla olevia kuvia pystyi yhtiöittäin hakemaan.

Meikä lähti mukaan All-American -setillä :smiley:

3 tykkäystä

Vanhusten kohdalla ymmärtää kaikenlaista, mutta että nuoret miehet?

Helsingin ja Itä-Uudenmaan poliisilaitokset kertovat saaneensa runsaasti ilmoituksia alastonkuvakiristyksestä. Niissä uhrit houkutellaan ottamaan itsestään kuvia ilman vaatteita, minkä jälkeen heitä aletaan kiristää.

Tyypillisesti uhrit ovat nuoria miehiä. Heidät löydetään yleensä Facebookista tai muualta sosiaalisesta mediasta tai deittisovelluksista.

No, nuoriso on muuttunut monella tapaa.

20 tykkäystä

Kun siellä joku kauniimman sukupuolen edustaja pyytää feikkiprofiililla kuvia, niin kyllä siihen helpommin sortuu nuori kokematon mies testopäissään kuin vanhempi herrasmies…

@OldFeki Luulisin, että iässä missä muiden mielipiteillä on paljon väliä tilanne on ihan eri, kuin itsensä kanssa sinut olevalla aikuisella.

6 tykkäystä

Tuota ei ole vaikea uskoa. Mutta millä nuo oikein kiristää? Meinaan, että kyllä minäkin olen munasillani ollut valokuvissa ja mitäs sillä niin väliä. Jos joku haluaa jakaa sellaisia kuvia niin jakakoon. :smiley:

10 tykkäystä

Itse olisin vain ja pelkästään tyytyväinen, jos minusta olisi alastonkuvia vielä olemassa kun olin solakka nuorimies toisin kuin nykypäivänä.

10 tykkäystä

Pistät vain grafiikka-AI:n generoimaan sopiva :smiley:

1 tykkäys

Muotikuvien perusteella shrinkflaatio osuu vain naisten pukeutumiseen. Vanhan vitsin mukaan muinoin piti raottaa kangasta nähdäkseen takapuolen. Nyt pitää raottaa takapuolta nähdäkseen kankaan.

18 tykkäystä