Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Selvä Halpahallin paikka Stockalle. :older_man:

Tai sitten Enersensensellehän voisi olla uusi ja hieno alueenvaltaus.

3 tykkäystä

Tulisko siihen tuulivoimala :thinking:

4 tykkäystä

Suomen ensimmäinen vihreän energian kauppahalli?

Aurinkovoimaloita, aurinkopaneeleita, pieniä tuulivoimaloita jos joku maanviljelijä ei jaksa enää viljellä, muutama seksikäs pienydinvoimalaehdotelma (ehkä jo yritysmyyntiä kenties), generaattoreita sun muita muttereita ja kiinnikkeitä. :thinking:

Viimeinen hylly on vetyyn liittyvää haaveilua tulevaisuudesta.

Spinnova tuo koko vuosikapasiteettinsa eli kaikki viisi eri paitaansa (joista 0,5% materiaaleista itse Spinnovalta) ja voilaa. Voitto on varmaa.

6 tykkäystä

Vaikka muuten en arvosta yhtään Kärkkäistä, niin ihailen tuota itseironiaa kun kansallissosialistinenkauppa lanseerannu sikapäivät.

12 tykkäystä

Lahden Kärkkäisen katolla oikea käsi yläviistoon ojossa istuva joulupukkikin on vähintään epäilyttävä. :smiley:

68 tykkäystä

Jos tälle tielle lähdetään.

29 tykkäystä

Olen vain nauttinut karhujen murinasta siellä ketjussa, kun keskustelu menee lillukan varsiin. :smiley:

Uskon Remedyn yksinpeleihin, kunnes toisin todistetaan. Ensi vuoden alkupuolella ollaan taas viisaampia kun Alan Wake II on kerryttänyt myyntidataa. :slight_smile:

29 tykkäystä

Taidan alkaa seuraamaan X:ssä pelkästään Saaren Antsua :smiling_face_with_three_hearts:

9 tykkäystä

Olen vain nauttinut karhujen murinasta siellä ketjussa, kun keskustelu menee lillukan varsiin. :smiley:

Ai nämä lillukat? (ote kesäkuun tarkasta analyysistä, että miten pahasti peli on vielä kesken) :smiley:

6 tykkäystä

Fortumin puhelinmyynnin kanssa keskustellut tässä pariin kertaan. He siis ovat soittaneet minulle tuntemattomasta numerosta, jutelleet ja olen pyytänyt tarjousta sähköpostiin. En ole koskaan saanut tarjousta, koska en ole antanut henkilötunnustani myyjälle. Myyjälle, joka on soittanut minulle tuntemattomasta numerosta. Viimeksi tivasi, että “kyllähän sä voit minuun luottaa”. Voiko olla noin, että yhtiö vaatii henkilötunnusta tällaisessa tilanteessa, enkä saa edes tarjousta? Kun totesin, että en tule antamaan henkilötunnusta henkilölle, joka soittaa tuntemattomasta numerosta minulle pyytämättä, puhelu loppui tylysti tämän jälkeen.

Minun mielestäni aika outo tapa toimia…

28 tykkäystä

Minä toteaisin kaverin tiedonkalastajaksi enkä odottaisi mitään sähköpostiin.

10 tykkäystä

Suomi-firmojen johto vois ottaa munat kätee ja alkaa ostamaan agressiivisesti omia osakkeita takaisin. Miksi vain harvat firmat ostaa? Jos oma firma on halpa (niinkun monet nykyisten tunnuslukujen valossa ovat) niin osakkeita pitäisi syödä kaksin käsin. Vai onko firmat vaan halpoja korupuheissa, kun tiedetään että lunta tulee tupaan ja tulokset sukeltaa pakkaselle? Ihan tosissani olen miettinyt tätä jo pitkään.

19 tykkäystä

Vähän samanlaisia tilanteita tulee operaattoreiden kanssa, soittavat ja sanovat, että olet asiakas ja haluavat tarkastaa, että paras diili on käytössä. Sitten toteavat että pitää ensin varmistaa, että puheluun vastasi oikea henkilö. Ja kun esittää vastakysymyksen, että ensin pitää varmistaa kuka soittaa, puhelu yleensä loppuu. Kuinka noi ei ymmärrä, että puheluun vastaajalla tässä on paljon isompi riski tietojen luovuttamisessa kuin heillä?

7 tykkäystä
OMXHPI: Kumpi raja rikotaan ensimmäisenä?
  • 9 000
  • 10 000
0 äänestäjää
1 tykkäys

Eikö tää ole ihan suomalaisten yhtiöiden DNA;han piirretty, että ostetaan kalliilla ja jätetään halvalla muiden noukittavaksi? :thinking:

EDIT

Ei ole myöskään valtio-omisteinen Solidium ollut kovin innokkaasti osakkeita ostamassa viime aikoina

7 tykkäystä

Nordea :smiling_face_with_three_hearts: :hugs:

Ei o kallis ja kauhoo kaksin käsin :heart:

Ei tarvinne sanoa ettei tämä ole sijoitussuositus kun ei kukaan kuitenkaan uskalla ostaa nyt mitään

7 tykkäystä

Pohjat ovat käsillä!!!

53 tykkäystä

Kaikkia salkussani (jäljellä) olevia Suomi-osakkeita saisin nyt halvemmalla kuin aiemmin. Mutta enpä minä silti ole nyt lisää ostamassa.

1 tykkäys

Iltalehti talousuutisoi sijoittamisen perusteita rautaisella klikkiotsikkojournalismin osaamisellaan.
image

33 tykkäystä

Jos arvioin, että osakkeen tuotto-odotus on 5 vuoden tarkastelujaksolla noin kaksikymmentä prosenttia vuodessa, niin onko olemassa mitään pahempaa kuin, että osakkeen hinta laskeekin lähiviikkoina siitä huolimatta että olisin lopulta täysin oikeassa? Minusta reitti tuohon tuotto-odotukseen on vähintään yhtä tärkeä kuin itse tuotto-odotus. Yli 3 prosenttia miinusta niin myyn kaiken.

5 tykkäystä