Olen vain nauttinut karhujen murinasta siellä ketjussa, kun keskustelu menee lillukan varsiin.
Uskon Remedyn yksinpeleihin, kunnes toisin todistetaan. Ensi vuoden alkupuolella ollaan taas viisaampia kun Alan Wake II on kerryttänyt myyntidataa.
Olen vain nauttinut karhujen murinasta siellä ketjussa, kun keskustelu menee lillukan varsiin.
Uskon Remedyn yksinpeleihin, kunnes toisin todistetaan. Ensi vuoden alkupuolella ollaan taas viisaampia kun Alan Wake II on kerryttänyt myyntidataa.
Ai nämä lillukat? (ote kesäkuun tarkasta analyysistä, että miten pahasti peli on vielä kesken)
Fortumin puhelinmyynnin kanssa keskustellut tässä pariin kertaan. He siis ovat soittaneet minulle tuntemattomasta numerosta, jutelleet ja olen pyytänyt tarjousta sähköpostiin. En ole koskaan saanut tarjousta, koska en ole antanut henkilötunnustani myyjälle. Myyjälle, joka on soittanut minulle tuntemattomasta numerosta. Viimeksi tivasi, että “kyllähän sä voit minuun luottaa”. Voiko olla noin, että yhtiö vaatii henkilötunnusta tällaisessa tilanteessa, enkä saa edes tarjousta? Kun totesin, että en tule antamaan henkilötunnusta henkilölle, joka soittaa tuntemattomasta numerosta minulle pyytämättä, puhelu loppui tylysti tämän jälkeen.
Minun mielestäni aika outo tapa toimia…
Minä toteaisin kaverin tiedonkalastajaksi enkä odottaisi mitään sähköpostiin.
Suomi-firmojen johto vois ottaa munat kätee ja alkaa ostamaan agressiivisesti omia osakkeita takaisin. Miksi vain harvat firmat ostaa? Jos oma firma on halpa (niinkun monet nykyisten tunnuslukujen valossa ovat) niin osakkeita pitäisi syödä kaksin käsin. Vai onko firmat vaan halpoja korupuheissa, kun tiedetään että lunta tulee tupaan ja tulokset sukeltaa pakkaselle? Ihan tosissani olen miettinyt tätä jo pitkään.
Vähän samanlaisia tilanteita tulee operaattoreiden kanssa, soittavat ja sanovat, että olet asiakas ja haluavat tarkastaa, että paras diili on käytössä. Sitten toteavat että pitää ensin varmistaa, että puheluun vastasi oikea henkilö. Ja kun esittää vastakysymyksen, että ensin pitää varmistaa kuka soittaa, puhelu yleensä loppuu. Kuinka noi ei ymmärrä, että puheluun vastaajalla tässä on paljon isompi riski tietojen luovuttamisessa kuin heillä?
Eikö tää ole ihan suomalaisten yhtiöiden DNA;han piirretty, että ostetaan kalliilla ja jätetään halvalla muiden noukittavaksi?
EDIT
Ei ole myöskään valtio-omisteinen Solidium ollut kovin innokkaasti osakkeita ostamassa viime aikoina
Nordea
Ei o kallis ja kauhoo kaksin käsin
Ei tarvinne sanoa ettei tämä ole sijoitussuositus kun ei kukaan kuitenkaan uskalla ostaa nyt mitään
Kaikkia salkussani (jäljellä) olevia Suomi-osakkeita saisin nyt halvemmalla kuin aiemmin. Mutta enpä minä silti ole nyt lisää ostamassa.
Iltalehti talousuutisoi sijoittamisen perusteita rautaisella klikkiotsikkojournalismin osaamisellaan.
Jos arvioin, että osakkeen tuotto-odotus on 5 vuoden tarkastelujaksolla noin kaksikymmentä prosenttia vuodessa, niin onko olemassa mitään pahempaa kuin, että osakkeen hinta laskeekin lähiviikkoina siitä huolimatta että olisin lopulta täysin oikeassa? Minusta reitti tuohon tuotto-odotukseen on vähintään yhtä tärkeä kuin itse tuotto-odotus. Yli 3 prosenttia miinusta niin myyn kaiken.
Mä väännän täällä itkunaurua ja katon kuudetta kertaa kuvaa. (oli myös pakko jakaa tää Twitteriin)
Onko se @Kale-possu päässyt Iltalehteen?
(vai onko vain joku muu possu…)
Suomessa pystyy ottamaa kuudesta pikavippiyhtiöstä jokaisesta 10 000euroa lainaa, eli 60000€, toisen henkilön nimiin jos tietää hänen sotun ja puhelinnumeron sekä osoitteen. Ja kaiken lisäksi rikollinen voi vaihtaa myöhemmin osoitteen niin silloin karhulaskutkaan ei mene uhrille. Uhri huomaa ensimmäisen kerran koko asiasta noin vuoden kuluttua kun luottotiedot on menneet ja visa kortti kuoletetaan. Koska kaikki yhteydenotot aiheesta tapahtuu postitse.
Liittyy asiaan kun meiltä oli posteja kadonnut matkalla, joissa näkyy sotu yms tiedot että paljonkohan lainaa on jo piikissä…
Mitä sikasykli oikeastaan tarkoittaa?
Sianlihan buumi? Joku pelaa sikaa? Sikamaiset tuotot? Sika on haram? Iltaelämässä sikaillaan kunnolla vai mitä ihmettä?
Onpa vaikeaa! Onko Tuomas Malinen jo kommentoinut asiaa?
Salkun kanssa on aiemminkin tullut kompuroitua, mutta lopulta suunta on aina ylöspäin – melkein kuin automaattisesti. Kunhan muistaa olla hötkyilemättä.
Ei tässä lajissa tyylipisteitä jaeta. Kunhan kyydissä pysyy.
Ihan hyvin tässä vielä käy.