Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Oliko kyseessä siis Nordea Investor? Jos oli niin minuun on varmaankin kohdistettu jonkinlaisia rajoitteita ‘omaksi parhaakseni’ :woozy_face:

E: Selaimella minäkin…

6 tykkäystä

kyllä oli. menin selaimen kautta. voi olla, että sovelluksella näyttää toisin.

1 tykkäys

Nordea antaa minun ostaa itseään AOT:lle mutta ei OST:lle. Outoa.

2 tykkäystä

Ahh joo AOT onnistuisi. Jotain säätöä OST:lla - tosin kaikkea muuta voi ostaa/myydä OST:lla :flushed:

E: Nordean helppari totesi että virhe on tiedossa ja korjauksessa

2 tykkäystä

Kauppalehti vois keväällä perustaa uuden sijoituspelin. UnelmaTurska salkku pelin. Eniten häviötä tehnyt voittaa.

8 tykkäystä

Eikös se olekaan se idea???

E: turskasalkku-kisassa on kyllä hirveän kova kilpailu. Oon kussut melkeen 40k kuukaudessa, mutta en siltikään saa kärkeä kiinni.

47 tykkäystä

Google taas paljastaa totuuden:

:rofl:

2 tykkäystä

Tässä on alueen monituhatvuotinen historia tiivistettynä 10 minuuttiin. Yleensä tarkastelu aloitetaan vasta Balfourin julistuksesta 1917.

Katsonut tämän videon jo useamman kerran. Vaikka kahvitauolla ehtii.

5 tykkäystä

Niin… Mihin lopputulokseen sitten porukka tulee?

Kahvihuone uhkaa mennä ikävään suuntaan. Täytyy muistaa, että julkisissa hankkeissa jotkut firmat tekee myös fyrkkaa.

47 tykkäystä

lasku syö miestä. pitäisi olla vain permanent value papereita salkussa. onko härmässä näitä?

image

6 tykkäystä

Juomalinjalla jatketaan.

Maistuisiko kiinalaisolut?

6 tykkäystä

@Alex_af_Heurlin1:n tviitti on alla.

Hesulin börde on rikki. :frowning:

2 tykkäystä

Mitä hemmetin tilastotietoa🤣
Avaa indeksihistorian niin sieltä löytyy dataa🤣

9 tykkäystä

Ajattelin rauhoittaa itseäni kevyemmillä viihdeuutisilla mutta kun nekin järkyttävät.

‘Hempeää kuvaa’ en uskalla edes vilkaista.

59 tykkäystä

Toimittajien insideläppää :slight_smile:

8 tykkäystä

Selailin vähän inderesin tavoitehintoja yrityksille vs nykykurssi. Jos en väärin poiminut dataa niin löysin 45yhtiötä jossa oli tavoite vähintään 30% yli nykykurssin… Ja yllättävän paljon 40-50% aliarvostettuja… Saa nähdä läheneekö toisiaan vielä… Joko tavoitteet niiaa tai kurssit ajaa arvostusvajetta kiinni👍

2 tykkäystä

Seppo Hyrkäs oli aikoinaan loistava näissä. “Mummia kainaloon kauneusmessuilla” (Mumm oli ainakin silloin varsin tunnettu deodoranttimerkki)

1 tykkäys

@Mirko_Sampo_IR sattumalta, just tehnyt tviittiketjun ysitonnisen rikkoutumisen innoittamana:

EDIT: Mirkonkin vielä päivitellyt ketjuaan, joten jos jatko kiinnostaa, niin Twitteristä löytyy. :slight_smile:

23 tykkäystä

Maksumuurin takana oleva Mähkän kolumni osakesäästötilin ja kansankapitalismin luonteesta.

Olen 100%:sti eri mieltä kirjoittajan kanssa siitä, että kansankapitalismin hyvään ja laajaan tavoitteluun pitäisi jättää keinotekoinen 50 000 euron raja. No ehkä voin todeta vaan sitten, että minulla ja Mähkällä on erilainen maailmankatsomus.

8 tykkäystä