Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Ikäviä kuulumisia aamuun :pensive:

27 tykkäystä

Sieltä se vaan nousee. Aurinko siis

30 tykkäystä

Kyllähän se nyt sunnuntaisin nousee, pörssit on kiinni.

21 tykkäystä

Kun täällä on muitakin treenaavia, niin osaako joku sanoa mitä kreatiinin hinnalle on viime vuosina tapahtunut?

Noin 10€/kg tasolta on noustu 30-40€/kg tasolle parissa vuodessa. Samaan aikaan proteiinijauheita löytää tarjouksesta samoihin hintoihin kuin 4v sitten.

10 tykkäystä

Tuo on kyllä mielenkiintoista, en todella tiedä. Käytän itsekin kreatiinia, no onneksi sitä käytetään pieniä määriä, mutta onhan sen hinta tosiaan noussut reippaasti. Ostin viimeksi jostain tarjouksesta isoja määriä, mutta ei se silti halpaa ollut paitsi nykyiseen hintatasoon nähden. :grimacing:

Proteiinista joudun maksamaan kilolta noin 20-22 euroa, ellei ole sitten jotain hetkellistä tarjousta. Saako jostain normaalisti lisäproteiinia alle 20 eurolla?

Hienolta näyttää :+1:, Tulen vajaan parin viikon päästä perässä, vähän kestää kun tullaan omalla autolla…pakko päästä ajamaan se Tunneli ja uimaltaan mutkat läpi, tosin vähän vaisummalla vauhdilla kun F1 autot.

Evossa en pysty auttamaan kun kaikki rahat menee reissaamiseen…

PS. Onko muuten vierailuvinkkejä?

4 tykkäystä

Näytti sataneen lunta yön aikana vähin,renkaanvaihtoon siis tieni vie.ei mikään iso projekti kun enää omaan tarvii vaihtaa,kahteen muuhun meitin pirssiin vaihdoin jo aiemmin.Ei mitään mun lempipuuhaa mutta eipä tuosta viitsi maksaakaan kun kuitenkin onnistuu helposti iteltäki,niin se vain talvi tulla tupsuttaa joka vuosi.

3 tykkäystä

Minulle ei maitopohjaiset proteiinin lähteet suuremmissa määrin sovi, niin en niistä osaa sanoa mitään.

Vegeproteiinia olen ostanut 700g/20€ hintaan. Suosin M-nutritionin vegeproteiinia maun (maustamaton), koostumuksen sekä aminohappoprofiilin vuoksi.

Toivon, että Black fridayn aikana jostain löytyy hyvä tarjous, mistä voi taas tilata isomman määrän kerralla.

3 tykkäystä

Oli ihan ok juttu niin jaetaan tännekin.

20 tykkäystä

Kananmunia saa 3 eurolla kilo ja kilossa kananmunaa on 126g proteiinia. Proteiinin kilohinnaksi saa siten 23.8e ja kaikki muu hyvä tulee kaupanpäälle. Raan kananmunan voi heittää blenderiin banaanin kanssa ja saa mitä täydellisimmän pirtelön.
Miinuksena potentiaaliset kolesteroli ongelmat(jury vielä ulkona) ja silmiä kirvelevä hienhaju.

13 tykkäystä

Kananmunia menee joka päivä 2kpl töissä eväinä leivän välissä. En viitsi vetää näitäkään määräänsä enempää, vaan koetan pitää lähteet monipuolisina. Muut lähteet ovatkin sitten liha, kala, juustoa muutama sivu mitä maha kestää, +viljat yms. Tuota proteiinijauhoa menee yksi 35g annos päivässä, josta kuluja se 1€. Treenipäivänä sitten toinen annos lisäksi.

Kananmunista maksoin viimeksi 1,99€/kg kilo, oli lähellä etten olisi ottanut @Sijoittaja-alokas kuvaa näin hyvästä alennuksesta :grin:

3 tykkäystä

Kaniaisia mäkin vetelen. Xxl myi n. 15€ kilo leaderin heraa muutamaan otteeseen ja niitä hain reilummin. Ukrainan sota nosti krean ja heran hinnat eikä ne oikein ole siitä laskeneet. Aiemmin sai jopa heraisolaattia tarjouksesta 10€ kilo. 2 munaa/piimää/heraa/mustaherukkaa on mun smuuthie.

4 tykkäystä

En itse näe “Timon” elämäntapaa kulissien ylläpitämisenä. Hänhän vain tekee kuten itse tykkää ja mitä itse kokee tärkeäksi, vaikka rahaa olisikin tehdä luksushankintoja.
Jos rikkaan olisi pakko hankkia rikkaiden materiaaliset statussymbolit, vaikka ei sitä itse haluaisi, niin silloinhan ne kulissit nostettaisiin, koska et olisi enää reippaasti oma itsesi ulospäin.
Luksuksen arvostaminen on kuitenkin lähinnä mielipide, josta voidaan olla myös eri mieltä.

45 tykkäystä

Mikan ajatuksia tuloskauden alusta. :slight_smile:

14 tykkäystä

@Heikki_Keskivali:ltä taas uusi mainio tviittiketju omien osakkeiden ostoista ja miten sevaikuttaa EPS:iin.

Esimerkkiyhtiönä hän käytti Omppua. :slight_smile:

6 tykkäystä
4 tykkäystä

Toi sama xxl:ssä välillä 30€.

2 tykkäystä

Mistäs tällä hetkellä markkinoiden halvin kreatiini?

#Terveisin varastot alkaa olla loppu nyt#nyt säästetään senttejä#
:upside_down_face::grin:

Kiitos @sniffer ja @Acumen !! Eipä käynyt mielessäkään tsekata tuota Amazon.de. :roll_eyes: Pelkkää säästöö :+1::sunny:

3 tykkäystä

Timontti unohti laittaa tärkeimmät asiat stokkasta eli tavoitehinta 2,8e ja osta-suositus :frog:

15 tykkäystä

:fire:

Tavoitehinta, suositus, P/E-luku ja osinkoprosentti - muuta ei tarvita, eikö niin @Verneri_Pulkkinen? :thinking:

Beard Ok GIF by Inderes

32 tykkäystä