Inderesin kahvihuone (Osa 7)

Saattue voi olla Moskovassa klo 19 jälkeen.

Onkos ideoita, mitä webcamia voisi katsoa M4 ja Kremlin välistä?

4 tykkäystä

Yhdestä asiasta voimme olla varmoja. Kun heräämme sunnuntaina, Neuvostoliittoa ei enää ole!

8 tykkäystä

Hitto, koko päivä menee Venäjän tilannetta seuratessa. Montako viestiä on Venäjän aggressiot -ketjussa kirjoitettu viimeisen 24h aikana?

4 tykkäystä

Tämä firma se vaan taitaa viestinnän ja on aina ajan hermolla :popcorn::beer:

20 tykkäystä

Täytyy sanoa että hienoa käsialaa tekee Pate. Jännä että vasta vartijoiden saavuttua tulee mieleen että tulipa tehtyä tyhmästi. :joy:

29 tykkäystä

Olisi mielenkiintoista tietää mikä olisi ollut puhalluskokeen tulos…ihan vaan huolissaan…perusteella.

1 tykkäys

YLE:ä ei näemmä saa arvostella, viestit menee roskikseen. Tarvitaanko vielä toiset oikeiston voittamat vaalit? Ja taas mennään…

10 tykkäystä

Se ei oo toki varmasti oo helppoa, Monte, kun muut on väärässä ja vain itse näkee totuuden (väärässä keskustelussakin). Mutta tsemppiä yritykseen. :blush:

https://twitter.com/sputnik_not/status/1672396046557691909?s=46&t=WM9TG4iqI1ZAhDGcU7VSHg

8 tykkäystä

” BREAKING: Russian Defense Ministry announces it has killed 150,000 Wagner mercenaries, destroyed 700 Wagner tanks and captured four Yevgeny Prigozhins”

Öö siis mitä soopaa tämä nyt on? Tunnustaa tapattaneensa?

En tiedä, mutta tuskin huumoria!

38 tykkäystä

Ei tarvita. Lue mieluummin ylläpidon viesti sotaketjusta. Sieltä löytyy syy poistolle eikä mistään oikeistosta tai vasemmistosta.

5 tykkäystä

Mies pyysi tekoa anteeksi, annetaan olla.

1 tykkäys

#thefastshowtietäjättietäää

3 tykkäystä

Tässä olen lomani aikana aika paljon suunnitellut tulevia haastatteluja ja eilen illalla lähetin taas yhdelle kysymykset. :slight_smile:

Tässä muutenkin olen pohtinut lisäyksiä salkkuuni, koska nyt ensi kuussa tulee takautuvasti mm. ylityörahoja sekä vähän muutakin että veronpalautuksia. Nämä ovat olleet eniten mielessä: Fortum, Neste ja Valmet, mutta toisaalta kaikenlaista muutakin kivaa olen huomannut olevan tarjolla. Puuilo on käynyt mielessä, Witted myös houkuttelee ja miksei myös Huhtamäki. No on moni muukin osake ollut mielessä, että on melkein hankala valita. :smiley:

Noihin tiettyihin vanhoihin omistuksiin on helppo lisäillä, koska entuudestaan aikas tuttuja, mutta jos ottaa uudempia rivejä salkkuun, niin se vaatii taas syvällisempää tutkiskelua, mutta tutkiskeluhan on ihan kivaa. :slight_smile:

Ajattelin taas tutustua Analyysikoulun tarjontaan, jotta musta tulisi parempi osakepoimija:

Mukavaa sunnuntaita! :sun_with_face:

15 tykkäystä

Minua ihmetyttää miten tietyssä asemassa olevat ihmiset ei tajua, että he eivät voi tehdä tiettyjä asioita. Jos he tekevät niin kyllä sitä voi kritisoida.

18 tykkäystä

Niin kyllä siitä pahoittelusta lähinnä jäi ajatus, että pahoitteli vaan sitä että jäi kiinni. Tiesi kyllä tekevänsä väärin ja myönsi senkin.

12 tykkäystä

Paavo sprayasi Pasilaa Vuosaareen?! :laughing: Rysän päältä kiinnijäämisen jälkeiset anteeksipyynnöt ovat ihan kivoja mutta korvaukset maksuun. Ja nuorten kolttosiin tehoaa parhaiten kun pistetään itse korjaamaan aiheuttamansa vahingot.

Apulaispormestaril voi kyllä ryhtyä ihan täysipäiväiseksi taiteilijaksi, jos nämä tuhrimiset niin hyvältä tuntuu

13 tykkäystä

Jahas, sopivasti tuli vastaan, että Sato Oyj:n luottoluokitus tippui roskaluokkaan. Ei muuria.

MOODY’S perustelee päätöstä Saton heikentyneellä koron kattavuussuhteella, toistuvilla rahoitusvaikeuksilla ja yhtiön ruotsalaisen enemmistöomistaja Fastighets AB Balderin heikentymisellä.

9 tykkäystä

Tällä kertaa näemmä Tokmanii :articulated_lorry: jakelee voittoja arvontoihin osallistumattomille :smiley: :tada:

5 tykkäystä