Lehtijutussa luki että vastaanottohenkilö oli soittanut jollekin kysyäkseen lupaa ja sen jälkeen todennut että deffaa ei voi antaa.
Miettikää tilannetta: rantaravintolan edessä joku on hukkumassa. Sivullinen auttaja tulee hakemaan rantaravintolan seinällä roikkuvaa pelastusrengasta. Tarjoilija sanoo, odota soitan ravintolapäällikölle, … , valitettavasti en voi antaa teille pelastusrengasta.
Ihan karmea moka. Kaksi henkilöä syyllistyi mahdollisesti pelastustoimen laimimlyöntiin.
“Kahden vuoden päästä LV lienee 500Meur ja kassavirta näin laadukkaalla yhtiöllä 20 pinnaa tuosta eli 100Meur. Koska VirtasenAIpaja oy nykyinen markkina-arvo on tasan liikevaihdon verran eli 1M, näen kurssissa selkeää nousupotentiaalia, ellei jopa -painetta.”
Ja profiilikuvaan semmoset Timonttin veneilijän aurinkolasit
Näin juuri. Minun mielestäni tämäkin vain taas osoittaa sen, kuinka uusavuttomia ihmiset ovat tänä päivänä. Tuohan on täysin käsittämätön aivopieru, että on lähtenyt soittelemaan toisaalle. Deffa kouraan ja lappu tiskille, että annettu hätätilanteeseen.
Mutta Kalervo Jankko siellä kuitenkin joutuu vastaamaan puhelimessa kysymyksiin, että miksi näin kävi. Ja se tässä oli pointti ja mielestäni koko betonin paras läppä.
Tämä firma ja löytyi omalle tutkalle @Thomas_Westerholm kanssa jutustellessa. Käytännössä nikotiinipussien verkkokauppias, joka kasvanut vauhdilla viime vuosina. Hayppin CMD löytyy myös meidän alustalta:
Nykyajan nuoriso kärsii pahasti maalaisjärjen puutteesta. Se, että kaksi ihmistä töissä samassa firmassa joilla ei ole hanskassa tällaiset perusasiat kyllä pistää miettimään rekrykäytäntöjä hieman. Sen vielä ymmärtää että yksittäinen henkilö voi satunnaisesti saada aivopierun, mutta kun on jo käytetty kilauta-kaverille -kortti niin pitäisi tulla oikea lopputulos.
Parhaimmassa tapauksessa se deffa roikkuu asiakaspalvelun vieressä. Täytyyhän nyt jumankauta siinä talossa työskentelevillä olla selvillä, että miten toimitaan, kun tulee tarve käyttää sitä. Ilmeisesti ohjeistuksena on tarkistaa kanta-asiakkuus vai vaatiikohan ajanvarauksen voimassaoloa samalle päivälle…
On kyllä Faron haastavassa tilanteessa rahoitusneuvotteluissa, jos vaikeasti ymmärrettävän tuotteen lisäksi pitää käydä sijoittajien kanssa läpi turkulaisuuden peruspiirteet.
Sinulle se rento turkulaisuus näytti olevan pääasia ja rahoitusriski😅. Katsoitko vain suomalaisen osuuden? Dudetteliko hän amerikkalaisprofessoriakin?
Toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja ovat kaikesta päätellen tuttuja ja p…ntärkeän näytteleminen olisi ollut näyttelemistä. Sijoittajat miettivät yleensä paljonko ko. lääkkeellä ko. käyttöaiheessa tässä vaiheessa voi tehdä rahaa. Samoin muut rahoittajat. Samoin mahdolliset partnerit. Jos kysymys sanotaan ääneen, kyse on rehellisestä sijoittajaviestinnästä.
Jos halutaan tuoda hall. pj:n lääkkeen megamarkkinoille viemisen kokemusta esille, voi pyytää esittelemään itseään rennolla tyylillä, Kerrotko, mikä mies olet. Mutta että sälli! Mikä häpeä ja rahoitusriski😱
P.S. Hyvä, että siirsit aloittamasi keskustelun kahvihuoneeseen, koska olit alunperin sitä mieltä, että Faron-ketjun laatu on laskenut toimitusjohtajan sijoittajaviestinnän vuoksi, ei lasketa tasoa enempää.
Nämä ovat tarjoushintoja…
Kiuas on mielestäni edullinen/kohtuullinen, mutta onko tuossa suojakaiteessa ne Harvian kauheet materiaalikatteet ympättynä…? Noo turvallisuus maksaa!