Inderesin kahvihuone (Osa 8)

En tiedä paljonkaan näistä pörssiasioista, mutta olen kuullut sellaisista BEARwarranteista tai -futuureista ja muista vastaavista, joilla voi tienata karhumarkkinoissa.
Sinulla on varmaankin paljon näitä BEARinstrumenttejä isolla vivulla, niin tuottoa tulee paljon. Ei voi muuta kuin kadehtia.

4 tykkäystä

Onko tämä nyt sitä viimeaikoina paljon puhuttua jauhottamista… :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

giphy-1880592673

16 tykkäystä

Poikatte jutut jenkkiteknoista :sweat_smile:

36 tykkäystä

Pompier on kyllä hyvä. Espalta voi myös vähän pidemmän kaavan lounaspaikaksi suositella meidän NoHon omistajien Cafe Savoyta.

2 tykkäystä

Se sadan miljardin tukipaketti UKR&Israel on jumissa täysin sisäpoliittisista syistä.

1 tykkäys

Karhuilla voi ilman ajoittamistakin. Näin minä teen, kun en tiedä mitä tuleman pitää, mutta silti olen enemmän karhu ihan vain yleisen heikkouden perusteella.

3 tykkäystä

Bumtsibum, bumtsibum -bum! Joulukalenterin 21. luukussa @Atte_Riikola ja Bumtsibum-osakkeet. :rocket:

24 tykkäystä

Tuossahan ei tietenkään muistanut mainita sitä olennaisinta eli termin keksijää @SijoitusSeppo :rocket:

31 tykkäystä

Onko muilla nämä ketjut hukassa?

3 tykkäystä

Sama. Aiemmin kyl pelitti.

Itse asiassa, mulla ei toimi tällä hetkellä Äxä kunnolla.

Tässä mun uutisvirtani. :smiley:

image

5 tykkäystä

Ei aukee koko X sovellus :joy: Mihin tästä voi valittaa

2 tykkäystä

X aukeaa useimmille käyttäjille mutta twiitit puuttuvat.

X/Twitter down, platform shows ‘Welcome to your timeline’ and ads instead of tweets | Technology News - The Indian Express

E: Ilmeisesti toimii taas

3 tykkäystä

Hieno himmeli, jota rakennettiin vuosikymmeniä rauhassa ja harkiten.

95 tykkäystä

Julkkarikusetukset eivät ole yksin konsulttitalojen oikeus :wink:

5 tykkäystä

Tuosta kun miettii montako askelta itsellä on ison globaalin yrityksen toimitusjohtajaan niin vaikea ymmärtää mihin noita kaikkia portaita tarvittaisiin :sweat_smile:

23 tykkäystä

Juuri näin, itse olin myynnin esimiehenä 1300 hengen yrityksessä ja minun esimiehen esimies oli Toimari. Minusta alaspäin yksi taso, jossain tapauksissa saattoi olla 2.

Kertokaa jos tiedätte, miten tuohon voisi vaikuttaa, tuossahan ei ole järjen hiventä.
Onneksi noissa ei ole palkkoja kerrottu…älkää vaan kertoko :fearful:
Johtamis ongelmista paljon puhutaan tuolla alalla, aika ihme.

36 tykkäystä

Joku voi korjata, mutta olen ymmärtänyt, että hoiva-alalla on aika tiukkaa hierarkiaa ja siiloutumista mikä tekee kyllä mistä tahansa organisaatiosta kömpelön. Kuunneltaisiinpa sitä alinta porrasta enemmän ja siivottaisiin rohkeasti noita tasoja.

13 tykkäystä

Meillä on reilu 500 ihmistä. Sisäinen tittelini on programmer. Minun ja toimitusjohtajan välissä yksi henkilö.

40 tykkäystä

Tuli vielä mieleen, että mitenköhän se tieto ja/tai palaute tuolta ensimmäiseltä tasolta kulkee ja mahdollisesti muuttuu matkalla tuonne ylimpään portaaseen.

No kyllä se ilmapiiritutkimuksella hoidetaan kunhan kaikki vain ymmärtävät kysymykset oikein :wink:.

13 tykkäystä