Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Minkälaisin eväin jengi valmistautuu Stockan CMD katseluun?

  • Karvaat karpalot
  • Surströmming
  • Pallokalaa itse valmistaen
  • Päätän päiväni costa ricalla
  • Sammakkokeitto
  • Maukas pullakahvi
0 äänestäjää
4 tykkäystä

Tämän päivän inflaatiokorjatut luvut.

2 tykkäystä

Nyt on sellanen työkalupakki sijottajalle et alkaa tuulariki tehdä tulosta! Harmiksi ensimmäinen kuukausi hävisi ennekuin ehti kunnolla alkamaankaa…


18 tykkäystä

Kävin itekki aktivoimassa ton ja nauroin samalle kuukauden katoamiselle. Enkä kyl äkkii nähny kyllä mitä hienoo tolla paketilla edes sai näkyvii. Pitääpä kattoo paremmalla ajalla onko tosta jotai iloa.

2 tykkäystä

Kuinka paljon miljonäärejä on eri maissa. :slight_smile:

image

5 tykkäystä

Rahastoissakin on vauhtia riittänyt. Tässä Argo rahasto jossa viimevuosi päätettiin -52,6% prosenttiin ja tänä vuonna ollaan nyt plussalla +54%. On vauhtia :smile::grinning:



3 tykkäystä

Nyt on boxin ulkopuolista ajattelua ja innovointia.

6 tykkäystä

Nordnet down? Vai vika muualla…

Eipä toimi täälläkään :frowning:

Juu, vikaa korjaillaan…

Nykyaikana käsitys sukupuolista on hieman laajentunut siitä kuin aikoinaan. Kyllähän tuolle tuotteelle kysyntää varmasti on.

1 tykkäys

Mitäs mieltä väki on Black Fridaysta?
Moni kauppa julkisti jo nyt tarjouksensa ennakkoon. Tässä taloustilanteessa, päästäänkö hyviin myyntilukemiin?
Olen itse hieman pessimistinen, en näkisi sitä hyvänä syynä raketoida verkkokauppojen kursseja.

Talouden kannalta hyvä, saadaa raha edes vähän liikkeelle. Koska kansa ostaa kun nähdää paljon ”tarjouksia”. Itse tarjoukset on Suomessa luokkaa 1kpl 4,9e ja 2kpl kympillä, special price for you my friend.

Ja mielenterveyden kannalta järkyttävää, kun jokatuutista tulee jotain typerää muunnosta esim. ”blackfridayweek kuukausi on täällä”. Olis nyt sen yhen päivän vaa. Kukaa ei edes täällä tiedä miks sitä päivää vietetää?

8 tykkäystä

Filippiinit toimittaa

7 tykkäystä

Varmaan ollut sijoittajamessuille menossa.

18 tykkäystä

Huomenta Kahvihuoneelle! :coffee:

Huomenna julkaisen haastattelun todennäköisesti vasta todennäköisesti illemmalla. :slight_smile:

Eli Alokas haastattelee -ketjuuni ei tule vielä aamulla tai päivällä haastista.

6 tykkäystä

Kommentoin yleisesti ketjun sentimenttiä. :smiley:

Pidän kyllä Remedyä huippuyhtiönä mutta omaankin makuun osakkeen arvostus on sitten eri juttu. Kevensinhän Remedyä ja loppukesästä 25 euron hinnoin eikä tuo kevennys tunnu edelleenkään yhtään pöntöltä. :smiley:

11 tykkäystä

Löysin perustelut myynnille vanhasta Ostin/Myin ketjusta.
IMG_9382

66 tykkäystä

Isot pojat betsaa ilmastotaistelun puolesta. Ensin Berkshire Hathaway myy omistuksensa General motorista ja sitten blackrock lyö 0,5 jaardia kiinni hiilen takaisin ottoon.

Luodaan tarve, myydään palvelu. Toimii

4 tykkäystä

Hei, ei sun vielä pitänyt karhuilla! Vasta sitten kauden finaalijaksossa, missä me kaikki kolme käännytään Remedy-karhuiksi Mallisalkkua vastaan, joka on siihen mennessä siirtynyt “60% käteinen, 40% Remedy” -portfoliostrategiaan.

23 tykkäystä