Tervehdys arvon foorumilaiset!
HeikkiläVilenit ja meikäläisen muut höpinät menee väliaikaisesti tauolle, sillä jään 1.5 alkaen sapattivapaalle. Ollaan sovittu että palaan töihin viimeistään 1.1.2025. Olen tämmöisestä pidemmästä vapaasta haaveillut jo pidempään ja nyt on oikeastaan ensimmäinen kerta, kun tämä on työasioiden puolesta järkevästi järjestettävissä Selvyyden vuoksi, ollaan sovittu tästä sisäisesti jo vuodenvaihteessa. Tarkoitus siis myös Foorumin osalta olla lukijan roolissa loppuvuoden ajan
Käytännön hommien osalta seurannasta vastaa mun poissa ollessa @Kasper_Mellas (sekä kesän jälkeen myös @Kaisa_Vanha-Perttula on Kasperin jeesinä). NoHossa @Arttu hyppää ravintolan tiskille notkumaan mun tilalle. Analyysiliiketoiminnasta vastaa @Antti_Viljakainen, jonka kanssa ollaan jo vuosia pyöritetty tätä yhdessä.
Mitä aion tehdä? Klassinen (ja tylsä) vastaus, vietän enemmän aikaa perheen kanssa (lapset päiväkoti-iässä), olen paljon mökillä ja aion treenata ultrakisoja varten vielä aiempaa systemaattisemmin. Mutta painetaan tässä vielä vajaa kuukausi hommia ja yritetään saada vielä yksi HV sekä Inderespodi purkkiin