Tesla alkoi talvella tarjoamaan omissa service centereissään suojapinnoiteita. Kasvu on tämän vuoden alussa tyssännyt entiseen verrattuna ja se näkyy kurssissa.
Jos tätä miettii business casena, niin täytyy myös huomioida mitä tapahtuu, jos muut merkit seuraavat perässä. XPEL:iä ajatellen on riski, että muutkin valmistajan keksivät tästä keinon napata omiin taskuihinsa lisää liikevaihtoa uuden auton ostajista. Toki XPEL voi koittaa tässäkin tilanteessa tehdä partnershippejä valmistajien kanssa, mutta silloin ollaankin taas kilpailutuksessa muiden potentiaalisten alihankkijoiden kanssa jne. Mitkä olisivat katteet jne. tässä kuviossa. Tätä varmaan sijoittajakunta punnitsee.
https://x.com/teslaownersSV/status/1712478807805108364
https://shop.tesla.com/product/model-y-paint-protection-film