Inderesin kahvihuone (Osa 9)

Tälläisen nousupöivän jälkeen herää mieleen tietenkin itsestäänselvä kysymys, että onko hesuli jo kuplassa ?

63 tykkäystä

Kyllä tässä on sen verran noustu, että tekis hyvää, et puhallettais suuri osa pois - varaa on.

image

Kyllä netto-ostajana kelpaa… kalliilla ostella tulevaisuuden turskanruoskija ja konkurssipesiä.

Miehellä on sininen lippalakki (lippalakissa keltainen sydän). Mies syö salkusta turskaa.

31 tykkäystä

Huomenta!

Pakko muistuttaa, koska ehdin itse jo unohtaa. :slight_smile:

Nokian tuloslive alkaa @Atte_Riikola johdolla kello 7.55.

4 tykkäystä

Tietääkö joku mikä idea on käydä niksauttajalla hoidossa. On tullut somessa vastaan näitä nivelien naksutus videoita mutta mikähän idea näissä sitten on. Erityisen kamalaa katsottavaa on niskojen rusautus.

3 tykkäystä

Se puhuttelee nykyihmistä. Kiropraktikolla helpotus kipuun tulee heti tuon rusautuksen jälkeen kun taas suomalainen fysioterapeutti käskee venytellä ja vahvistaa lihaksia ja hyöty tulee viiveellä. Vastaavasti kiropraktikolle pitää varata uusi aika samaan vaivaan taas puolen vuoden päästä kun taas fysioterapeutti antaa eväät vaivan oikeaan parantamiseen.

4 tykkäystä

Itsellä oli jo vuosia sitten niskat niin jumissa, että jatkuva niskakipu ja kova päänsärky tuotti sietämättömän olotilan. Varasin yksityiseen lääkärikeskukseen ajan kiropraktikolle, jolla oli myös lääkärin pätevyys, ei siis mille tahansa niksauttajalle. Ja kas vain, kuului kyllä kallon sisällä tuo rusahdus, mutta nikamat asettuivat ilmeisesti oikein paikalleen ja kivut jäivät heti sinne vastaanotolle. Lämmin tunne koko selässä johtui siitä, ettå veri pääsi vapaammin virtaamaan suonissa. Muistan vieläkin sen euoforisen olotilan auton ratissa paluumatkalla kotiin.

17 tykkäystä

Mä valitin lääkärille niskakipua ja se käski lopettaa nikotiinin käytön ja laihduttaa. Täytyy varmaan varata itekin niksauttaja - kuulostaa paremmalta mun aortanräjäytys projektin kannalta.

12 tykkäystä

Foorumi tahmaa todella pahasti. Sivut eivät avaudu, spinneri pyörii, viestin kirjoitus tökkii. Ollut tämän aamun välillä todella hidas.

23 tykkäystä

Minulla ollut samaa ongelmaa jo pitemmän aikaa. Kaikki muut sivustot aukeavat, mutta foorumi jumittaa aina satunnaisesti

4 tykkäystä

Joskus on hieroja rusauttanu selkänikamat mutta olen huomannut että samat nikamat ovat lukossa jo seuraavana päivänä. Nykyään nuita selkänikamia on helppo naksauttaa itsekkin.

Sellaistakin väitetään että tekemällä tiettyjä jumppaliikkeitä pääsee eroon esim. Akuutista niskalihasten jumiutumisista mutta en ainakaan itse ole joitain ohjeita kokeilemalla saanut nopeaa hyötyä.

1 tykkäys

Pesäpallomme kehittäjä ja monipuolinen urheilumies muutenkin. Moni ei silti tiedä, että tuohon patsaaseen ikuistettiin hetki 113 vuotta sitten kun Tahko tarkisti tabletiltaan Nordnetin apista salkun saldon ja todisti hesulin toista vuotta kestäneen mörnimisen edelleen jatkuvan. Tahko kyllästyi salkun vahtaamiseen ja sen seurauksena keksi pesäpallon.

38 tykkäystä

Kyllä minulta on fyssari naksautellut paikat kohdalleen vaikka jumppaohjeita antoikin :thinking:

1 tykkäys

Tuohon tyyliin? Yleensä noihin ei ole Suomessa lähdetty. Ei ainakaan julkisella, koska siinä on aina pieni riski vakavaan loukkaantumiseen.

OMT ortopedinen manuaalinen terapia. Emännän kummisetä toi pitkälti tämän Suomeen ja appiukon kanssa perustivat ensimmäiset OMT-fyssarit Suomeen. Olen ollut muutamaan kertaan niksautuksessa.

3 tykkäystä

Jep. :frowning: Pistin viestiä devaajille.

18 tykkäystä

Rikoin aikoinaan selkäni maastavedossa, puoli vuotta yritin sitä kuntouttaa fysioterapeutilla, osteopaatilla, hierojilla. Kun kaikki oli kokeiltu niin kävin niksauttajalla joka on toiminut myös MM-urheilijoiden huoltotiimissä.

Tutki hetken nikamiani ja teki yhden kunnon rusautuksen ja kivut lähti helpottamaan heti. Tämän jälkeen pari kuukautta kuntouttavaa treeniä salilla ja sen jälkeen oli kivut lopullisesti poissa.

9 tykkäystä

Jollakin olisi ainesta tehdä tälle yhtiölle uusi ketju ja sille hyvä aloitusviesti :wink:

Prahan paras beer garden? Saa lähettää viestillä. Kiitos.

2 tykkäystä

Jos muistat niin kiitollisena otan nimen vastaan. Vaikka yksityisviestillä jos et tähän viitsi kirjoittaa. Paskoin puoli vuotta sitten selkäni kyykätessä eikä ole palautunut ennalleen.

1 tykkäys

Otat bussin Plzeniin ja nautiskelet kesäsäästä Plzeňský Prazdrojn upealla pihalla. Sieltä saa suodattamatonta Urquelliä. Suosittelen myös panimokierrosta.

2 tykkäystä