Olemme hiljaa, että ei se huomenna heitä tuplati enemmän miinusta, mitä tänään nousi, kun tajutaan, että odotukset olivat joskus paljon kovempia sekä on paljon epävarmuuksia eikä selkeyttä tulevasta.
Omistan Qt:tä.
Olemme hiljaa, että ei se huomenna heitä tuplati enemmän miinusta, mitä tänään nousi, kun tajutaan, että odotukset olivat joskus paljon kovempia sekä on paljon epävarmuuksia eikä selkeyttä tulevasta.
Omistan Qt:tä.
Heti, kun olin tuon äänestyksen käynyt postaamassa, löytyi mulle postista tällainen ihanuus.
”Sulle on oikein paketti tullut Inderesiltä.”
Salikassiksi tai saunalle. Avantouinneille ehkä aavistuksen liian pieni.
Kiitoksia kovasti tätäkin kautta!
Kiitos jo etukäteen, aion sipaista hieman huomenna 30% dipistä.
Miten sä meinaat, että kurssille käy, jos mä pohdin kurssilaskua ja omistan samalla. PLUSMIINUSNOLLA?
Sun sijoitusmatkaa on kiehtovaa seurata.
Mitäs kohtaan 10 keksitäänkään?
En usko että pystyt näin läpinäkyvästi huijaamaan hesulia vaan se näkee kyllä mitä oikeasti yrität ja pahin tapahtuu.
Näistä vois yhdistää jotain.
Minulla on pääosin vahva luotto salkkuni osakkeisiin enkä ole vähentämässä enkä myymässä. Markkinat eli muut sijoittajat ovat olleet väärässä, olen vain ollut Hesulin veliosakepörden uhri… olen marttyyri.
Olen kiinnostunut mm. Amazonista.(isolla kirjoitettuna)
No vähän kiinnostelee myös Aallon ja Björn Borg (se brändi, ei henkilö). Sitten Nokian Renkaiden osakkeita voisin lisäillä.
Älkää kysykö perusteita, kun mun pitää googlettaa ja keksiä ne.
Tämä on totta. Jos omistan jotain, mut heitän ikävän skenaarion, niin enkö tavallaan aina ole sitten oikeassa?
Tarkan analyysin, kristallipalloon tuijottelun, Excelin solmuun asti pyörittämisen ja hikeä/verta/kyyneleitä vaatineen työn jälkeen pääsin lopputulokseen seuraavasta askelmerkistä.
10. Salkku laskee
Yksi negatiivisuuden korkei nuotti ennen kuin poltan näppiksen eli miksi ihmeessä suomalaiset keihäänheittäjät ovat viehtyneet tähän heittäytymiseen, jolla ei ole voitettu arvokisoissa yhtään mitään? Tero Pitkämäki taisi voittaa sen ainoan 2007 MM-kisoissa mutta mitään muuta ei ole tuolla tyylillä voitettu kun taas kaikki muut kullat niin MM- kuin Oympialaisissa on voitettu seisovilla jaloilla (saa korjata jos ei pidä paikkansa) niin kuin nyt elämäsasä yleensäkin. Heittäytyjät siirtykööt pesäpalloon. Nyt kirjoituslukkoon.
Edit: Näkyy niitä löytyneen…kiitos valistajille.
Seison korjattuna!
Edit2:
Tässä Suomen yleisurheilun tila yhteen kuvaan tiivistettynä
Myös Zelesnyn 98,48 m ME-heitossa heittäytyy perään
Olen alkanut noudattamaan Schrödingerin salkku -periaatetta. Niin kauan, kuin en tarkista salkun tilannetta, on se yhtä aikaa noussut ja laskenut. Tässä superpositiossa salkkuni on kaikissa tiloissa yhtä aikaa.
Ei yhtään punaista riviä ja kaikki rivit punaisia. Kaikki vihreää eikä mikään vihreää.
Olin tappiolla jo ennen tätä periaatetta, mutta nyt olen myös voitolla.
Tänään voittoheitossa (ja samalla olympiaennätyksessä) ei kuitenkaan heittäytymistä tarvittu!
Kepin heitto ei nyt mennyt ihan putkeen, mutta kyllä ne muutkin osaa epäonnistua. Jenkkien Dream Team ottamassa pataan Serbialta. Livenä nyt TV5 / MAX
Tiiän et Remedy on täällä suosittu, mutta onko kellään kiinnostusta Take-Two Interactive Software -ketjusta (videopelien holdingyhtiön)? Omavaraisuushaasteen salkun kautta tullut huomioon. Erityisesti dramaattista siitä tekee GTA VI -julkaisu ensi vuoden puolella, mikä “on jo hinnassa” suuren konseksuksen mukaan. Esa kuitenkin ui vastavirtaan. Tänään tuli Q1
Ei kuitenkaan sitten lopulta riittänyt Serbialla paukut ja Jenkit veivät, mutta oli jonkin aikaa varsin kiinnostava peli.