Näinköhän tällä voi kiertää Inderesin kaupankääntisääntöjä. “En se minä ollut vaan joku muu myi ne salkustani.”
Ei kuulosta muuten ollenkaan hullummalta ajatukselta hajauttaa omaisuutta eri palveluntarjoajien välille😬
Hyvä kysymys tähän päivään. Ennen Nordnetin kaatumista minulla oli salkussa pääsiassa etfiä. Jännityksellä odotan Nordnetiin pääsyä, että onko minulla salkkua ja jos on, niin mitä se sisältää?
Olisipas harmillista jos luottolainojen tiedot nyt katoais ja näyttäisi huomenna nollaa…
Sen verran massiivinen moka, että lieköhän tänään takaisin pääsee kirjautumaankaan.
Tää on ku haluatko miljonääriksi kilauta kaverille
Ai että, nyt on tilaisuus jossa kaupankäyntirajoitukset ei koske teitä
On rajua! Välittäjäkeskustelussa on myynnissä aitoa Nordnet-vaatetta pilkkahintaan. Keräilijä näkee tässä mahdollisuuden:
Millainen on salkkuni kevätsiivouksen jälkeen jonkun muun toimesta? Toisaalta nyt on hyvä hetki kevetää hesulin painotusta. Toivottovasti jokin norjalainen ei päässyt ostamaan turskaa tilille.
Kaikki sun rahastot tuli myytyä. Sori, nyt lankesi verot maksuun. Velkavipuasi tuli hyödynnettyä yhteen kivaan pienivaihtoiseen paskaosakkeeseen, jonka kurssi pomppasikin mukavasti ylös sen seurauksena. Koska luottolimiittiä jäi vielä jäljelle, loput meni Oma Säästöpankin osakkeisiin. Aika kiva muuten se sun salkun vuosiraportti, josta toki löytyy myös mukavasti henkilötietoja.
Lippiksestä tulee yhtä ikoninen tuote kuin yhden nimeltä mainitsemattoman jenkkifirman vuodelta 2008.
Pystyykö Nordealla shorttaamaan Nordnetiä? Itse en ainakaan kyseisestä tuotetta löytänyt, niin kuin harvoin sieltä mitään vastaavaa löytääkään…
“Jos asiakas huomaa, että hänen tilillään on tehty toimeksiantoja, Tuppurainen kehottaa olemaan yhteydessä verkkopalvelun kautta.”
Tässähän voisi kokeilla onneaan…
“Haloo onko Nordnetillä? Joo huomasin tässä semmosta että mun tilille on ilmeisesti joku päässy jo vuoden verran tekemään kauppoja ja on näköjään ostanu Nestettä jatkuvasti laskevaan kurssiin.”
Hesarin mukaan joku on näemmä minunkin NN tililleni päässyt
“Verkkopalvelumme on ennalta määrittelemättömän ajan poissa käytössä. Jos sínulla on lisäkysymyksiä, voitte ottaa meihin verkkopalvelun kautta yhteyttä”.
Odotan sitä ensimmäistä viestiä ostin / myin tänään -ketjuun jossa on päästy myymään jonkun Hans-Petterin Ruotsi osakkeet ja tilalle otettu nohevana poikana koko rahalla Nestettä ja Nokian renkaita.
Hitto jonkun varakkaan skandinaavin salkullahan olisi helposti saanut jonkun Hesulin paskalapun huimiin päivänousulukemiin.
Siinä olisi ruotsalaisella aatelisella sulateltavaa, kun suvun 1000 vuotta kerrytetty varallisuus, mitä on revitty Suomesta, Norjasta, Skånesta, Baltiasta ja Pohjois-Saksasta ja sijoitettu viisaasti arvoa luoviin ruotsalaisyrityksiin, olisi tässä hässäkässä ammuttu Hesuli-lappuihin. Missä rahat luonnollisesti paloivat saman tein.
Onko Nordnetin tämän päivän episodin jälkeen Traders’ Clubin seuraavassa jaksossa esittelyssä uusi tapa treidata :
“Other’s Swing - anna muiden hoitaa kauppasi”