🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Tämä on varmaan tuttua monille muillekin. :slight_smile:

25 tykkäystä

Karhut alkaa käydä kuumina :frowning_with_open_mouth:

Stopit tiukkana siskot&veljet niin vielä vähän hunajaa purkista ennenkuin käy köpelöt :muscle:

11 tykkäystä

:frowning:

25 tykkäystä

58 tykkäystä

Hugo Simberg: Haavoittunut Kamux

image
Kyllä me @SijoitusSeppo noustaan tästä(kin) tuttuun tapaan, jos ei nousta, niin meillä on ainakin toisemme.

76 tykkäystä

Eipä sitä sitten jaksa pahemmin kirjoitella tänne foorumille, onneksi netin selaaminen onnistuu.

Pekka Halonen: Foorumi odottaa Ekan käden paranemista


Kuvassa @Aili , minä ja @Verneri_Pulkkinen.

39 tykkäystä

Hyvää Halloweenia itse kullekin…

35 tykkäystä
26 tykkäystä

Minä, viimeksi kaksi viikkoa sitten. :smiley: Ei tarvii ees meemissä kauheasti liioitella.
image

32 tykkäystä

Tämä oli aikanaan ainakin osittain totta… :grimacing:


Eipä ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun on näin käynyt. “Olenpas minä ollut tuolloin tietämätön…” ja kappas sitten huomaan sen olleenkin suhteellisen tuore kirjoitus. :grimacing:

29 tykkäystä

Ensi yönä moni foorumilainen nukkuu huonosti, koska Kempowerin arvostuskertoimet ja tavoitehinta. :grimacing:
image
No ei vaan… lähden mielelläni lukemaan tästä mielenkiintoisesta firmasta. Uusi Kempowerin yhtlörapsa on julkaistu, linkki siihen löytyy yhtiöketjusta ja etusivulta. :slightly_smiling_face:

17 tykkäystä

36 tykkäystä

Cramerin hedge fund

32 tykkäystä

Minä kun jotain päivänä pääsen plussalle viimeisen 12 kk aikana tulleiden tappioiden jälkeen…

84 Years GIFs | Tenor

55 tykkäystä

Remedyn ketjussa tapahtunut aamuinen keskustelu antoi inspiraatiota tälle. :slight_smile:

Ferdinand von Wright: Taistelevat foorumipoliisit
image
Oikeasti oli tosi hyvää sekä hedelmällistä keskustelua/väittelyä. :fire:

36 tykkäystä

Mä niin haluaisin olla analyytikko, niin pääsis vastailemaan tällä tavalla suoraan. :sunglasses:

29 tykkäystä

Mielikuva Harviasta sijoituskohteena vuonna 2021:

Mielikuva Harviasta sijoituskohteena vuonna 2022:

34 tykkäystä

Kyllä tämä on tunnetumpi:

28 tykkäystä

Vuonna 21 pää pilvissä fomottaen. Vuonna 22 laskeuduttu takaisin maanpinnalle ja uskalletaan olla erilaisesti erimieltä markkinoiden kanssa. Itse kauhuudella katsoin viime vuonna Harvian menoa ja ajattelin että turha enää on lähteä kun on noussut niin paljon. Tänä vuonna olen sitten päässyt mukaan ja vaikka hieman olen tappiolla noin 10%, niin itse juuri tämän tyylikkään herrasmiehen tapaisesti nautin lämmöstä tyynenä ja varmana, että kyllä tää tästä iloksi muuttuu.

2 tykkäystä

Tämäkin Schjerfbeckin klassikko “Toipilas” avautunut aivan uudella tavalla vuoden 2022 aikana:

29 tykkäystä