🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

9 tykkäystä

10 tykkäystä

6ylums

Yahoo Financen etusivun uutisten inspiroimana.

13 tykkäystä

60 tykkäystä


Pitääkä toivo yllä

23 tykkäystä

Eki on kone joka ei koskaan nuku!
image

24 tykkäystä

Fiskars, Qt, Tokmanni…
image

46 tykkäystä

:see_no_evil:

16 tykkäystä

7 tykkäystä

Kunhan se skaalautuu ja disrupotoi kuin Kamux, niin kaikki kunnossa. Kehitystä ei voi edes taloustieteen tunnusluvuilla mitata koska niin alaansa edellä olevaa liiketoimintaa (ajalta kun Kamux tavoitehinta 18eur):smile:

2 tykkäystä

Tässä minä sekä rinnakkaispersoonani osoitetaan syyllisiä, jotka ovat tuhonneet salkkuani.


Tosin itsessäni ei ole ikinä vikaa; markkinat ovat usein väärässä, minulla on vain huonoa tuuria ja lisäksi voin syyttää esim. analyytikkoja tai muita foorumilaisia. En tee virheitä, joten en voi ottaa opiksi virheistäni, eli minulla ei ole syytä katsoa peiliin. :thinking: :upside_down_face:

37 tykkäystä

Tämä on tavallaan aika tavalla totta. :smiley:
image
Jatkan silti osakepoimintaa, koska tykkään siitä, vaikka ei ehkä mulle niin tuottoisaa - ainakaan tällä hetkellä. :slight_smile:

18 tykkäystä

Incap päätti yksimielisesti siirtää Helsingin sijaintia :smiley:. Muidenkin toimintapaikkojen sijainti vaikuttaa aika merellisiltä.

23 tykkäystä

Videolla saatiin sekuntia myöhemmin vielä myös Kuressaari pakkoliitettyä Suomeen.

20 tykkäystä

Alokas tekee sijoitustutkimuksensa aina perusteellisesti. :grimacing:

45 tykkäystä


Terveisiä bagholderilta :sweat_smile:

59 tykkäystä

Entisenä tekkianalyytikkona suunnittelin vuoteen 2022 sopivan Halloween-asun

70 tykkäystä

Wörk smart not hart

44 tykkäystä

Tämä on varmaan tuttua monille muillekin. :slight_smile:

25 tykkäystä

Karhut alkaa käydä kuumina :frowning_with_open_mouth:

Stopit tiukkana siskot&veljet niin vielä vähän hunajaa purkista ennenkuin käy köpelöt :muscle:

11 tykkäystä