Incap päätti yksimielisesti siirtää Helsingin sijaintia . Muidenkin toimintapaikkojen sijainti vaikuttaa aika merellisiltä.
Karhut alkaa käydä kuumina
Stopit tiukkana siskot&veljet niin vielä vähän hunajaa purkista ennenkuin käy köpelöt
Hugo Simberg: Haavoittunut Kamux
Kyllä me @SijoitusSeppo noustaan tästä(kin) tuttuun tapaan, jos ei nousta, niin meillä on ainakin toisemme.
Eipä sitä sitten jaksa pahemmin kirjoitella tänne foorumille, onneksi netin selaaminen onnistuu.
Pekka Halonen: Foorumi odottaa Ekan käden paranemista
Kuvassa @Aili , minä ja @Verneri_Pulkkinen.
Hyvää Halloweenia itse kullekin…
Minä, viimeksi kaksi viikkoa sitten. Ei tarvii ees meemissä kauheasti liioitella.
Tämä oli aikanaan ainakin osittain totta…
Eipä ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun on näin käynyt. “Olenpas minä ollut tuolloin tietämätön…” ja kappas sitten huomaan sen olleenkin suhteellisen tuore kirjoitus.
Ensi yönä moni foorumilainen nukkuu huonosti, koska Kempowerin arvostuskertoimet ja tavoitehinta.
No ei vaan… lähden mielelläni lukemaan tästä mielenkiintoisesta firmasta. Uusi Kempowerin yhtlörapsa on julkaistu, linkki siihen löytyy yhtiöketjusta ja etusivulta.
Cramerin hedge fund
Minä kun jotain päivänä pääsen plussalle viimeisen 12 kk aikana tulleiden tappioiden jälkeen…