🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Incap päätti yksimielisesti siirtää Helsingin sijaintia :smiley:. Muidenkin toimintapaikkojen sijainti vaikuttaa aika merellisiltä.

23 tykkäystä

Videolla saatiin sekuntia myöhemmin vielä myös Kuressaari pakkoliitettyä Suomeen.

21 tykkäystä

Alokas tekee sijoitustutkimuksensa aina perusteellisesti. :grimacing:

45 tykkäystä

Terveisiä bagholderilta :sweat_smile:

59 tykkäystä

Entisenä tekkianalyytikkona suunnittelin vuoteen 2022 sopivan Halloween-asun

70 tykkäystä

Wörk smart not hart

44 tykkäystä

Tämä on varmaan tuttua monille muillekin. :slight_smile:

25 tykkäystä

Karhut alkaa käydä kuumina :frowning_with_open_mouth:

Stopit tiukkana siskot&veljet niin vielä vähän hunajaa purkista ennenkuin käy köpelöt :muscle:

11 tykkäystä

:frowning:

25 tykkäystä

58 tykkäystä

Hugo Simberg: Haavoittunut Kamux

image
Kyllä me @SijoitusSeppo noustaan tästä(kin) tuttuun tapaan, jos ei nousta, niin meillä on ainakin toisemme.

76 tykkäystä

Eipä sitä sitten jaksa pahemmin kirjoitella tänne foorumille, onneksi netin selaaminen onnistuu.

Pekka Halonen: Foorumi odottaa Ekan käden paranemista

Kuvassa @Aili , minä ja @Verneri_Pulkkinen.

39 tykkäystä

Hyvää Halloweenia itse kullekin…

35 tykkäystä
26 tykkäystä

Minä, viimeksi kaksi viikkoa sitten. :smiley: Ei tarvii ees meemissä kauheasti liioitella.
image

32 tykkäystä

Tämä oli aikanaan ainakin osittain totta… :grimacing:

Eipä ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun on näin käynyt. “Olenpas minä ollut tuolloin tietämätön…” ja kappas sitten huomaan sen olleenkin suhteellisen tuore kirjoitus. :grimacing:

29 tykkäystä

Ensi yönä moni foorumilainen nukkuu huonosti, koska Kempowerin arvostuskertoimet ja tavoitehinta. :grimacing:
image
No ei vaan… lähden mielelläni lukemaan tästä mielenkiintoisesta firmasta. Uusi Kempowerin yhtlörapsa on julkaistu, linkki siihen löytyy yhtiöketjusta ja etusivulta. :slightly_smiling_face:

17 tykkäystä

36 tykkäystä

Cramerin hedge fund

32 tykkäystä

Minä kun jotain päivänä pääsen plussalle viimeisen 12 kk aikana tulleiden tappioiden jälkeen…

84 Years GIFs | Tenor

55 tykkäystä