🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

36 tykkäystä

Cramerin hedge fund

32 tykkäystä

Minä kun jotain päivänä pääsen plussalle viimeisen 12 kk aikana tulleiden tappioiden jälkeen…

84 Years GIFs | Tenor

55 tykkäystä

Remedyn ketjussa tapahtunut aamuinen keskustelu antoi inspiraatiota tälle. :slight_smile:

Ferdinand von Wright: Taistelevat foorumipoliisit
image
Oikeasti oli tosi hyvää sekä hedelmällistä keskustelua/väittelyä. :fire:

36 tykkäystä

Mä niin haluaisin olla analyytikko, niin pääsis vastailemaan tällä tavalla suoraan. :sunglasses:

29 tykkäystä

Mielikuva Harviasta sijoituskohteena vuonna 2021:

Mielikuva Harviasta sijoituskohteena vuonna 2022:

34 tykkäystä

Kyllä tämä on tunnetumpi:

28 tykkäystä

Vuonna 21 pää pilvissä fomottaen. Vuonna 22 laskeuduttu takaisin maanpinnalle ja uskalletaan olla erilaisesti erimieltä markkinoiden kanssa. Itse kauhuudella katsoin viime vuonna Harvian menoa ja ajattelin että turha enää on lähteä kun on noussut niin paljon. Tänä vuonna olen sitten päässyt mukaan ja vaikka hieman olen tappiolla noin 10%, niin itse juuri tämän tyylikkään herrasmiehen tapaisesti nautin lämmöstä tyynenä ja varmana, että kyllä tää tästä iloksi muuttuu.

2 tykkäystä

Tämäkin Schjerfbeckin klassikko “Toipilas” avautunut aivan uudella tavalla vuoden 2022 aikana:

29 tykkäystä

Q3 on täällä, oletko valmis? :grimacing:

15 tykkäystä

Tässä oma suosikkitriptyykini: Osakemarkkinat 2020-2022

33 tykkäystä

bullii vai bearii? jospa vaan hevosmarkkinat…

7 tykkäystä

6z35q2
Vielä naurattaa, katotaan miltä tuntuu 20 min päästä :sweat_smile:

Edit, 15:00: fiilikset aika neutraalit. Odotin enemmän :thinking:

Edit, 00:18 : fiilikset hämmentyneet. Taidettiin sittenkin mennä kusetusmarkkinat kaistalle. No pääsipä ostelemaan.

16 tykkäystä

Remedy-analyytikko kun se näkee 2024e P/E:n olevan nykykurssilla enää 61.
stalking-watching

78 tykkäystä

Ilmeesi, kun Valmet on lähestynyt koko vuoden ostohintaasi ja Mallisalkku yllättää puun takaa.

Animated GIF

55 tykkäystä

Jotenkin nyt toivoisin, että Inderesin sijoitusmeemiketjun lahjakkuudet tarttuisivat tähän käyttäjän @Freddie toivottavasti kuolemattomaan lausahdukseen:

200

16 tykkäystä

Varovasti saa olla sen kanssa mitä toivoo :sweat_smile:Toivon ettemme ajaudu tilanteeseen, jossa Stockan ketjun otsikko on 10 vuoden päästä päästä luokkaa: ”Stockmann - hukkasi mahdollisuutensa sulkemalla korvansa foorumimme neuvoilta” :frog:

12 tykkäystä

Kun omistat scorppareita :frog:

12 tykkäystä

Valitettavasti kukaan lahjakkuus ei tehnyt, niin minä tein.

Tässä foorumilaiset käyvät konsultoimassa johtoa, miten tästä eteenpäin pitäisi edetä:

15 tykkäystä

Itse kyllä toivon, että ketjun otsikko näyttää jatkossa suunnilleen tältä:

11 tykkäystä