🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

image
Mukavaa viikonloppua!
t. analyytikot

49 tykkäystä

näin sivusta huudellen… kuulostaa aika pahalta, jos tavarataloketjun murheenkryyni on tavaratalot :sweat_smile:

77 tykkäystä

image

55 tykkäystä

Crypto-Jonnet ei tiedä tätä herraa - mutta itse olin onnekas ja sain tavata vähän kuin Biden Penisliinin keksijän… unissani :laughing:

_miettiä hetki mitä toi tarkoittaa - kummaltakin puolen lanttia…

image

3 tykkäystä

55 tykkäystä

Näin perjantai-illan kunniaksi pieni tilannepäivitys Stockmann-ketjun sentimentistä…

39 tykkäystä

Kamuxin kannattavuuden heikkeneminen on huolestauttanut sijoittajia viimeaikoina.
Syy löytynee sivukuluista.

94 tykkäystä
44 tykkäystä

71d5lg

8 tykkäystä

image
:grimacing:

35 tykkäystä
9 tykkäystä

ZomboMeme 19112022180933 juhlamokka

59 tykkäystä

Tässä kun ois ollu etukäteen viisas niin olis voinutkin tehdä kovat tilit ku pari vuotta sitten ois ostanu tukusta tonnikaupalla mokkaa. Harmi että suurimmalla osalla ihmisistä ei taida olla varastotilaa mokomalle satsille.

2 tykkäystä

Eikö se kaima ollukkaan henkeen&vereen bitcoinari :frowning_with_open_mouth:

Joo sinä et varmaan ole hieroja, enkä minä kuin raivo härkä, mut Kalle silti oon minäkin. Mutta älä kerro mun oikeaa nimeä kenellekkään jookos :handshake:

niin ja se meme

3 tykkäystä

Jos koko skenen pitämistä ärsyttävänä ja muutaman prosentin betsi kryptoihin on tätä niin sitten kyllä.

1 tykkäys

Aloin tutkimaan Ruotsin Kamux toimintaa ja Malmö kuvien perusteella heillä näyttää pyyhkivän hyvin.

15 tykkäystä

Foorumi: Suhtaudumme asiallisesti ja positiivisesti laadukkaaseen karhuiluun.
Myös Foorumi:

Musta se on paljon kätevämpää ja säästää paljon enemmän aikaa, kun katsoo vain suosituksen ja tavoitehinnan.
:cowboy_hat_face:

33 tykkäystä


Järjen jättiläiset asialla

13 tykkäystä

Analyytikolle “myydään” Stockmannia. :sunglasses:

38 tykkäystä

saannot

En liene lukenut sääntöjä aiemmin, ainakaan kovin huolellisesti, kun tämä pykälä tuli vähän yllätyksenä, mutta myös ilmeisenä helpotuksena. Riepu on sentään säästettävä - ainakin sääntöjen mukaan.

29 tykkäystä