🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Jotenkin nyt toivoisin, että Inderesin sijoitusmeemiketjun lahjakkuudet tarttuisivat tähän käyttäjän @Freddie toivottavasti kuolemattomaan lausahdukseen:

200

16 tykkäystä

Varovasti saa olla sen kanssa mitä toivoo :sweat_smile:Toivon ettemme ajaudu tilanteeseen, jossa Stockan ketjun otsikko on 10 vuoden päästä päästä luokkaa: ”Stockmann - hukkasi mahdollisuutensa sulkemalla korvansa foorumimme neuvoilta” :frog:

12 tykkäystä

Kun omistat scorppareita :frog:

12 tykkäystä

Valitettavasti kukaan lahjakkuus ei tehnyt, niin minä tein.

Tässä foorumilaiset käyvät konsultoimassa johtoa, miten tästä eteenpäin pitäisi edetä:

15 tykkäystä

Itse kyllä toivon, että ketjun otsikko näyttää jatkossa suunnilleen tältä:

11 tykkäystä

Se joka vastuun antaa, se vastuun ottakoon. Jotain tällaista oli siis mielessä…
Anteeksi kaikille, jotka unohdin ja jotka olette vaikuttaneet tässä liikkeessä…(kuvalla ja aktiivisuudella sai huomiota)
Käyttäjän @Freddie johdattelemana joukkona eteenpäin…


Tagilla huomiot vielä:
@Sijoittaja-alokas, @Zizzler , @DayTraderXL, @Seinakadun_Keisari , @III21, @katuviisas, @Topstock, @TJT, @ljkangas, @Massimestari, @Kaunohammas, @samamies , @Arimatti_Alhanko , @Pohjolan_Eka , @SijoitusSeppo, @lazyway, @Malkia, @Aili, @timontti
Aki Pyysink(g)in voisin myös tagata jos tietäisin miten, koska kuitenkin luet ja omistat isosti sekä yhdyt ajatukseen…

27 tykkäystä

Tänään taisi mennä mun meemineitsyys sitten :scream:

9 tykkäystä

29 tykkäystä

27 tykkäystä

Alokkaalle patsas! Enää sijainti pitäisi päättää. Käärö pitää sisällään salaisen kaavan. Kaavan avulla saa massit mm. uusiin vaatteisiin, jotka kaipaa jo hieman päivitystä.

21 tykkäystä

Tuota kun zoomailee hieman, niin näyttäisi kyllä Inderesin geelituubilta?

40 tykkäystä

Aamupäivän epäonnistumisen jälkeen uusi yritys korkokouksen löytämiseksi.

14 tykkäystä
40 tykkäystä

Kun peesaat Saulia ja myyt vaimon Sampo-position ja katsot kun osarista tulee -5%

200w

Kun kerrot asiasta vaimolle ja jätät mainitsematta Saulin roolin päätöksessä:
200w-1

85 tykkäystä

20221102_211335

35 tykkäystä

Tämä ei kyllä lopu koskaan.

19 tykkäystä

106 tykkäystä

29 tykkäystä

25 tykkäystä

:smiling_face_with_tear:

Harvia puhuttaa. :smiley:

image

50 tykkäystä