🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Lienevätköhän sukua toisillensa :thinking:

19 tykkäystä

Varmaan aika lähellä totuutta. :grimacing:

28 tykkäystä

Unohda mediahömpötykset ja klikkaa Inderes.fi:hin, jotta pääset irti hälystä.

33 tykkäystä

Minä odottelemassa, että saisin 2022 vuonna menetetyt rahat takaisin s**tanan kusetusmarkkinoilta. :smile:

28 tykkäystä

51 tykkäystä

35 tykkäystä

Päänsärystä toiseen. :confused:

28 tykkäystä

Täällä kun on jauhettu tuosta ChatGPI:stä, niin päätin huvinvuoksi kokeilla.

Aloitin hyvin haastavalla kysymyksellä, johon vastauksen saaminen kesti monta sekuntia, mutta kyseinen AI lopulta vahvisti oletukseni oikeasta vastauksesta:

Kysymys

Ja välillä foorumilla tulee vastaan väitteitä, että joidenkin yhtiöiden kohdalla 1+1 on vähemmän kuin 2. AI on eri mieltä :wink:

9 tykkäystä

47 tykkäystä

Ennen mulla oli Hyzon, nyt Voxtur. :smiling_face_with_three_hearts:
image


Jo kuvaa katsomalla näkee, missä kohdin olen tullut mukaan. :slight_smile:

28 tykkäystä

Lapset kirjoittajaa joulupukille listaa…sijoittajat Alokkaalle.

7 tykkäystä

83 tykkäystä

45 tykkäystä

Mun aivot ovat yllättävän viisaat, vaikka toimivat usein viiveellä.

29 tykkäystä

139 tykkäystä

“Olen kuullut kriiseistä ja kusetusmarkkinoista, mutta en olisi uskonut, että ne romahduttavat myös omistamani Sammon kurssin.”

image

32 tykkäystä

Tämä uusi video oli kyllä mahtava. Välillä kun näitä videoita katselee ja laittaa pauselle johonkin sopivaan kohtaan (tai katsoo meemiketjusta @Sijoittaja-alokas laittamia kasvoscreenshotmeemejä), niin käy mielessä onko kahvia tai glögiä käyty hieman piri stämässä :wink:. Ja sitten tuo Vernerin vihreä kuva tuossa.

Pahoittelut, kun tuli taas tälläinen meemi-idea :sweat_smile:.

Ps. Oli ilmeisesti sen verran kovat jatkot, että kuvanmuokkaussovelluskin kaatui kuusi kertaa kuvia ladatessa.

28 tykkäystä

12 tykkäystä

Myönnetään heti alkuun, että huumorintajuni on hieman mustaa, mutta kaikesta traagisuudesta huolimatta nauratti kuvan ja tekstin tumma tango

6 tykkäystä