🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Jotain enteeseen viittaavaa tuossa teslan pysymisessä pystyssä huimasta pudutuksesta huolimatta on. Tuon on pakko ennakoida käännettä noiden kalliolta alas meemien jälkeen.

4 tykkäystä

Tai pystysuoraa kurssi kehitystä kohti nollaa.

2 tykkäystä

Nopeaa on Teslan markkinointiosaston toiminta, kun jo 8 tuntia @Vanerihands viestin jälkeen löytyi näin vakuuttava vasta-argumentti.

5 tykkäystä

Kyseinen tapahtuma liittyi meemini markkinointiin. Samoin kuin NukkeNukuttaja markkinoi uuden vuoden meemiäni.

4 tykkäystä

Oliko helppo saada koehenkilöt rekrytoitua? Ainakin meidän firmassa oli eläinkoekiellon jälkeen isoja kustannuksia saada työntekijät sijaistamaan.

1 tykkäys

Mikäs polku on immeisillä tänä vuonna mielessä?

80 tykkäystä

Huomenna on viikon salkun vilkaisupäivä. :smiling_face_with_tear:

36 tykkäystä

Minä, joka päivä (loppuelämäni ajan)

43 tykkäystä

Minä kun kerron että sulanut salkkuni on kusetusmarkkinoiden syy eikä peiliä katsomalla löydy syyllistä :crazy_face:

23 tykkäystä

Aah, tää on niin hyvä gif.

No tässähän minä annan palautetta ystävälleni Jay Powelille, että “first you said the inflation was “transitory”, then you raised the rates from 0 to 4% in eight months. Are we supposed to also forecast inflation better than FED and its thousands of PhD’s?”

6 tykkäystä

Tecnotree-ketju jo viidettä päivää

89 tykkäystä

ytd 06012023065636

25 tykkäystä

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

kuva

42 tykkäystä

En tiedä onko joku muu tutustunut minun lisäksi murhenäytelmän uuteen suomalaisversioon. Näytelmään on tuotu elementtejä tästä päivästä ja uusi suomennus on entistä suoraviivaisempi. Pulkkinen tekee mahtavan roolityön Hamlettina.


Toivottavasti kukaan ei järkyty, kun kuvakaappaukseni tuo esille Sijoittaja-alokkaan tämän hetkisen tilan, vaikka tuskin se tulee kellekään yllätyksenä.

Rockmusikaalin näkee Yle areenasta. Kesto on melkein kolme tuntia.

34 tykkäystä

Välillä sitä ihmettelen, miksi asiat eivät jää millään päähän, mutta tarkemmin mietittynä en niin ihmettelekään.

Minuuttiin mahtuu monta ajatusta mun päähän:
image

46 tykkäystä

Tykkään tämän herran ilmeistä, oli pakko :laughing:

15 tykkäystä

Kun Voxtur nousee 7 % mutta olet vielä 80 % miinuksella.

37 tykkäystä

image

91 tykkäystä

Se on foorumilta vähemmän tunnetun Lailan kaukainen sukulainen. Heidän ostos- ja myyntikäyttäytymisellä on erittäin suuri merkitys osakkeen hintaan. Vähä kuin Puolan markku Voxturille.

16 tykkäystä

76 tykkäystä