🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

kuva

14 tykkäystä

Yleensä mun salkun vilkaisupäivä on torstai ja katson salkun tilanteen illalla. Kyseessä on suhteellisen nopea ja ujo vilkaisu. Viime vuonna 90-prosenttisesti se oli surullinen hetki, mutta loppuvuodesta siihen jo turtui. :smiley:

Markkinat ja salkkuni ovat nousseet tässä, kun en ole nyt muutamaan kuukauteen sijoitellut mitään. IT-palvelusektoria(kin) olen tonkinut, eli ehkä sieltä ostan seuraavaksi jotain. :sunglasses:

image

15 tykkäystä

42 tykkäystä

Talenom-omistajat lukemassa tuoreinta asiakastiedotetta:

63 tykkäystä

Sillä välin Talenom bullerot:

49 tykkäystä

Lukee näitä @Pohjolan_Eka viestejä ketjussa kuin ketjussa, niin aina jään pyörittelemään, kuka on nimimerkin takana…

25 tykkäystä

Noh, eräs nuori mies oli käymässä baarissa ja kaunis nuori nainen tuli tekemään lähempää tuttavuutta. Tämän nuoren naisen sukunimi oli Ehjola ja nuori mies oli siis Ehjolan poka ja nimimerkki on tuosta tehty vänänsaannos. Eli mikäli asia kiinnostaa kovasti, kysy neiti Ehjolalta.

11 tykkäystä

Mikä on mun seuraava Hyzonini? :thinking:
image

55 tykkäystä

Yritin tehdä tekoälyllä foorumin Tesla-ketjulle oman taulun. Pyysin sitä tekemään kuvan, jossa karhu ja härkä taistelee Teslan edessä.

Kertoneeko fundamenteista vai sentimenteistä, mutta tekoälyllä oli vaikeuksia saada luotua karhua kuvaan lukuisista yrityksistä huolimatta.

Tein saman huomion.

53 tykkäystä

39 tykkäystä

Turhaan @Atte_Riikola jännitti Nokian tulosta. :slight_smile:

image

26 tykkäystä

Minulle nuo tölkit olivat selvä bear flag ja myin kaikki Nokiat heti avaukseen :clown_face:

4 tykkäystä

Mielenkiintoista. Tein pari testiä eräällä tekoälyllä myös ja tekoälyttömyys osasi luoda kuviin vain eläimen jonka mainitsin ensimmäisenä ja toinen jäi huomiotta. Esim. kun aloitin että “a bear and a bull…” niin kuvassa taisteli useimmiten kaksi karhua…

edit: tekoäly ei ihan aina ymmärtänyt täysin missä mennään :joy:

12 tykkäystä

Kyllä tässä viritellään uutta ränta på ränta aikakautta kun Cathie noussut jo maihin Ruotsissa. Inderes :heart: Cathie kumppanuutta odotellessa :rocket:

12 tykkäystä

Tämä jää omalta osalta viimeiseksi.
Itse kerjäsivät.

Matrix-Morpheus

9 tykkäystä

Tecnotreen pääkonttuurin edustalle voisi joku taiteilija muotoilla Padma ostaa -veistoksen/patsaan. vink vink Padmaaaaaa, tule apuun!

2 tykkäystä

Patsaan paljastaminen on suuren juhlan paikka… mutta kuka ne järjestää? HOSTAAKO PADMA??!

20 tykkäystä

Sisällä voisi olla myös valokuvanäyttely ”Padma katselee asioita” and ”Padma looking at things” in English :crossed_fingers::eyes::crossed_fingers:

1 tykkäys

image

41 tykkäystä

42 tykkäystä