🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

kuva

Minä keskustelemassa Inderesin bileissä.

34 tykkäystä

En seuraa Duellia yhtiönä enkä ole siitä kiinnostunut, mutta seuraan erittäin suurella mielenkiinnolla Duell-ketjussa käytävää keskustelua.
adorable-boy-watching-film-tablet_23-2147781871

28 tykkäystä

87 tykkäystä

66 tykkäystä

A rare video of the SVB bank run

10 tykkäystä


Kyllähän ne niin kivasti toisiaan katsoivat tuoreimmassa Admicom-pätkässä, toivottavasti mäki löytäisin jonkun, jonka kanssa vois tuijoitella noin hempeesti. :smiling_face_with_three_hearts:

Hetken päästä Atte kuitenkin tiedosti, että Ekalla saattaa olla kysyttävää Admicomistakin. :frowning:
image

21 tykkäystä

Nordeaa, UPM:ää & Fortza-Vorttumia meemien:

kuva

…paistamattoman sellaisen…

5 tykkäystä

Olis ollut paljonkin kysymyksiä siitä miten yhtiö kestää kun asiakkaat menevät nurin ja uutena toimarina on alaisensa vahvasti polarisoiva jantteri, mutta päätin esseen kirjoittamisen sijaan tehdä hienon uuden kansikuvan videolle :smiley:

14 tykkäystä

Itse olen admicombull vähäisillä tiedoilla nojaten inderesin (Aten) analyysiin, joten tervetuloa admicomketjuun murskaamaan unelmani loputtomasta arvonluonnista ja haastamaan Attea. Olen mieluummin valmis vaihtamaan näkemystäni tänään kuin 15vuoden päästä (sijoitushorisonttini). Uskon Aten pystyvän vastaamaan tuleen tulella. Itse en tähän kykene

6 tykkäystä

image
Mad Beard GIF by Inderes Nokia Mikael GIF by Inderes

34 tykkäystä

60 tykkäystä

76 tykkäystä


Nokia Facepalm GIF by Inderes


34 tykkäystä

15 tykkäystä

Otin kuvan Fortumin tilaisuudessa. Kerrankin voi todeta että viesti johdolta oli selkeä ja helposti ymmärrettävä.

61 tykkäystä

Yun poiminta: " 9. Millainen on sinun osakepoimintaprosessisi askel askeleelta?

Meen hissillä 9 kerrokseen → Pelaan vähän pöytäfudista analyytikoiden kanssa → Alan huutelemaan, et onko kennelläkään hyvii casejä → Joku pitchaa mulle jotain kivaa, mä katon jonkun videon yhtiöstä ja luen analyysin → mietin sopiiko se mun sijoitustyyliin, eli onko laadukas liiketoiminta, joka kestää aikaa → teen päätöksen".

Sitten alla tyyliin omani menen jonnekkin laatupaikkaan lukemaan “analyysiä” esim. Ylilauta ja äkkiä all in :smile:

24 tykkäystä

image

46 tykkäystä

image

13 tykkäystä

Verneri oli hieman hyökkäävänä haastattelijana Kempowerin haastiksessa.

Vernerin makroilmeistä päättelen, että ei täyttä luottoa Kempowerille anna.
image

Ilmeasiantuntijana tulkitsen analyytikonkin ajatuksia:
"Annoinkohan sittenkin liian korkean tavoitehinnan…
image

44 tykkäystä

16 tykkäystä