🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Yun poiminta: " 9. Millainen on sinun osakepoimintaprosessisi askel askeleelta?

Meen hissillä 9 kerrokseen → Pelaan vähän pöytäfudista analyytikoiden kanssa → Alan huutelemaan, et onko kennelläkään hyvii casejä → Joku pitchaa mulle jotain kivaa, mä katon jonkun videon yhtiöstä ja luen analyysin → mietin sopiiko se mun sijoitustyyliin, eli onko laadukas liiketoiminta, joka kestää aikaa → teen päätöksen".

Sitten alla tyyliin omani menen jonnekkin laatupaikkaan lukemaan “analyysiä” esim. Ylilauta ja äkkiä all in :smile:

24 tykkäystä

image

46 tykkäystä

image

13 tykkäystä

Verneri oli hieman hyökkäävänä haastattelijana Kempowerin haastiksessa.

Vernerin makroilmeistä päättelen, että ei täyttä luottoa Kempowerille anna.
image

Ilmeasiantuntijana tulkitsen analyytikonkin ajatuksia:
"Annoinkohan sittenkin liian korkean tavoitehinnan…
image

44 tykkäystä

16 tykkäystä

No ainakin analyytikko vaikuttaa olevan innostunut tästä yhtiöstä, mitä katsoin haastiksen perusteella ja oli haastattelijakin ihan täpinöissään!
image

17 tykkäystä

image

151 tykkäystä

Hetken nauratti tämä Incapin sijoittajasivuilta bongattu kohta

138 tykkäystä

Toki, minä selitän asian morsianehdokkaalle:
I Can Explain GIFs | Tenor
Kun olen saanut selitettyä:
image


17 tykkäystä

Inderesin uusi palvelu on kätsy, jossa analyytikot kommentoivat meidän tuulipukujen salkkuja. Pääsin itse betatestiin ja lähettivät arvion salkustani kuvana. Sauli ja Juha vaikuttavat vakuuttuneilta poiminnoistani :muscle:

39 tykkäystä

MINÄ:

"Kuuntelen vähemmän niitä, jotka ovat aina “oikeas” ja esittelevät todisteena vain lyhyen aikavälin tuottoja.
https://twitter.com/Sijoittajalokas/status/1640946549185191936

MYÖS MINÄ:

Mun ei ehkä pitäis kuunnella itseäni. :man_shrugging:

19 tykkäystä

Tecnotree raportoimassa sijoittajille

1 tykkäys

Hyvä huomautus:

Mutta:

@SijoitusSossu, jos viihdyt täällä yhtä paljon kuin minä, niin:

  • pääset mukaan Hyzoniin, kryptoihin ja Voxturiin, kuten minä.
  • saat pohtia joka päivä, ostaako Padma vai ei
  • lisäksi saat tietää ettei saunoja joka vuosi rakenneta.
  • opit käsitteet kusetusmarkkinat ja “kriisit saatana”
  • näet millaisia kuvia löytyy mun “miesten pää” -galleriasta.
34 tykkäystä

Ja ainahan sitä voi foorumille kolmen ja puolen päivän selibaatin jälkeen palata ja muuttaa nimensa not-sijoittaja-alokas muotoon.
(Tästä Puolan-Markkukin tykkäisi)

4 tykkäystä

Aivan mahtavaa, kiitos @Sijoittaja-alokas!

Nuo mainitsemasi asiat ovat hyvinkin tuttuja foorumilta! Olen seurannut hyzonit ja voxturit ostamatta niitä, Tecnotreehen erehdyin mukaan aikanaan 0,6 hinnoissa ja katsoin nousun 1,5een ja laskun nykyisiin lukemiin. Ymmärtämättä koko touhusta mitään.

Kyllä tämä välillä yhtä meemeilyä on täällä foorumilla. On tämä silti laadukas foorumi ja välillä pitää ottaa happea. Olenkin jo harkinnut pikakuvakkeen palauttamista!

13 tykkäystä
25 tykkäystä

Isot pojat prkl!

(e. viittaa siis kurssiapekulaatioon ketjussa ja alkuperäisen meemin aikaan ketjussa nousi ääneen isoilla liikkeillä Nokiakonkari, ja ilmassa oli vähän hurmosta. Ei vaikuttane mitenkään Nokian laatuun yhtiönä ja ketjussa kyllä valtavasti asiaa ja sisältöä iso kiitos sitä aktiivisesti ruokkiville :slight_smile: )

8 tykkäystä

Nönnönnöö Simppa Sijoittaja kaupoilla 10:01 viikon pitkäaikaisholdaamisen jälkeen:

37 tykkäystä

Voin todeta tämän täysin todeksi. :wink:

13 tykkäystä

Muistakaa, ei silti makiaa koko mahan täydeltä, vaikka:

kuva

3 tykkäystä