🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Vuosi on vasta 2/3 osaa takana… :flushed:

kuva

23 tykkäystä

GG, 2022. Hyvin pelasit.

18 tykkäystä

Ei sole rahasta kyse, vaan viestistä

2 tykkäystä

08/2021

08/2022

71 tykkäystä

image

Ilmapiiri jokseenkin happamoitunut :sweat_smile:

  • Boolikulho viety pois ajat sitten
  • On tullut jo ryöstetyksi matkalla kotiin
  • Viimeinen vaihe lienee se, kun pitää vaimolle selittää missä meidän rahat on.
39 tykkäystä

@Ituhippinen olin juuri kirjoittamassa tähän ketjuun suhun ja sun meemeihisi liittyen. :smile:

Mähän olen useasti anonut sulta uusia meemejä, koska saamme sulta jotain uutta peliä Bingon ja Monopolin lisäksi? :pleading_face:

EDIT: Bingon julkaisuhetkellä Hyzon oli noin 7 dollarissa ja nyt 2,1 dollarissa. :grimacing:

57 tykkäystä

Liittyen sähköautosijoituksiin

FB_IMG_1661544182324

63 tykkäystä

Jos joku strategia on toiminut tänä vuonna ja viime vuonna niin tämä! Ostoa tasoilta 900 SEK ja alle, keventelyä läheltä 1000 SEK tai yli ja possa sen kuin kasvaa. Veikkaan että nyt on viimeiset hetket hypätä mukaan salonkivaunuun!

21 tykkäystä

Jep, maanantaina varmaan pitää vetää jo OP Goldilla entryä Evoon kun marginaalilaina tapissa :joy:

Näistä ei sitten kerrota avopuolisolle.

20 tykkäystä

Meinaako @Verneri_Pulkkinen kasvattaa joulupukin partaa?
Ei mulla muuta…

23 tykkäystä

72 tykkäystä

"Miksi minulla on ollut niin huonoa tuuria?

46 tykkäystä

Sijoitustarinani: Minä ja Harvia (aika samanlainen tarina monen muunkin firman osalta)

144 tykkäystä

Kokeilin tätä ohjetta Karhun aloittaessa hyökkäyksen. Itsevarmuutta uhkuen päätin että ny nallesta niskalenkki ja ketoon. Syksyn lähestyessä olen viimein päässyt kohtaan 7… ja heräsin… :pleading_face: Salkun sulaminen silmissä toki mietityttää mutta tähtäintä vaan pidemmälle horisonttiin ja tasaisesti ajallisesti hajauttaen hyviä bisneksiä tankkiin… parempia aikoja odotellessa… :sleeping:

50 tykkäystä

52 tykkäystä

Eikö me sovittu että tästä ei kerrota vaimoille yhtään mitään.

94 tykkäystä

34 tykkäystä

Mallisalkun tyypit puhuvat niin pitkästi aina, joten ajattelin tiivistää foorumilaisille mallisalkun lähihistorian. Vähän kryptinen kuva, mutta niin on oma tulkintakin. :thinking:
image

EDIT: Piru edustaa erästä tuhmaa diktaattoria, joka aloitti sodan. :angry:

36 tykkäystä

61 tykkäystä

Tässä on vähän debaattia viime palaverista, näette millaista se on meidän välillämme Foorumin ulkopuolella.


(Foorumien sota: Episodi III – Fomofoorumilaisten kosto)

38 tykkäystä