🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Paskalaitoksen pelletasolla varmaa nousua odottelemassa:

6 tykkäystä


Onnellisena suunilleen samoihin aikoihin kun ensimmäiset osakkeeni ostin. Turskaa on näiden vuosien myötä kertynyt, joko kohta se lohikin nappais.

12 tykkäystä

Fedin Powell ilmoittaa tekevänsä töitä “ihan oikeasti, jossain vaiheessa” tänä vuonna.

image

6 tykkäystä

Hesulin spirit animal.

29 tykkäystä

Sain käsiini @Verneri_Pulkkinen:n vartin seuraavan jakson kansikuvan. Jotkut varmaankin tunnistavat jo osakekurssista mikä yhtiö on kyseessä :grin:

Oli aivan pakko kaivaa kaapin pohjalta taas vanhoja meemikuvia henkilö(i)stä, “sori siitä” :hugs:

13 tykkäystä

Kuvassa @Pohjolan_Eka metsästämässä monsteriosakkeita.

Hieman kapitulaation katkuinen pohjustus löytyy täältä.

Tuo muutama monsteri näytille, kun alkaa tulla raatoja :sunglasses:

17 tykkäystä

Loputon tuska
-Helsingin pörssin kusetusmarkkinat 2022-

(Hannes Heikura: Loputon tuska)

62 tykkäystä

137 tykkäystä

Hesulisijoittajan anomalioita:

“Sell today and go away”

43 tykkäystä

Pysäyttäkää
Etteks te nää?
Mä oon paskana

10 tykkäystä

Ei nyt varsinaisesti meemi, mutta “Pörssien suunta”-ketjulle kuvaavampi nimi olisi varmaankin “Pörssien lasku”.

5 tykkäystä

Joistakin asioista on kiva keskustella, mutta toisista on mieluummin ihan hiljaa.

26 tykkäystä

Kyllä näin on :+1:

image

image

18 tykkäystä

46 tykkäystä

Kauppiksen “Osakesijoittamisen alkeet” kurssilla…

83 tykkäystä

Jopa nykytaiteen museo Kiasmassa mainostetaan Marimekkoa.

2 tykkäystä

Dune III:sen suurin juonenkäänne:

image

22 tykkäystä

Punkkarit tietää…

12 tykkäystä

Käytiin tänään pojan kanssa tekemässä 650km pyhiinvaellus pääkallopaikalle :heart: Olen mielestäni foorumin top-3 pahin Kempo-uskovainen, jos en jopa ylipappi :grin:

Pilaan nyt vähän tätä tarinaa ja tunnustan, että oikeasti kävimme ostamssa klopille ekan oman auton ja tehdas oli vain pienen koukkauksen takana. Ja auto ostettiin hesulista tienatuilla myyntivoitoilla tietenkin :pleading_face: Uskokoon kuka tahtoo, mä en ainakaan.

Mutta komia yhteensattuma. Pitkän laskun jälkeen tänään komia vihreä plus 7. Mukava päivä pyhiinvaeltaa.

104 tykkäystä

Hesuli-sijoittaja luottavaisena kohti uutta pörssipäivää😊

89 tykkäystä