🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Salkkuni juhlalliset avajaiset Mitä sinulla on salkussa -ketjussa:

Tässä vielä zoomattuna punainen nauha:
nauha

15 tykkäystä

(nopeita liikkeitä osta voittajia myy häviäjiä, maksimoi aktiviteetti seuraa tukitasoja onko ostokynttilöitä liukuvat keskiarvot teknisesti hyvännäköinen käyrä pää olkapää kuvio yhdistä makroanalyysi mites korot öljy kaasu uraani vahva dollari euro kausivaihtelu)

20 tykkäystä

Eikös se treidaaminen ole aika paljolti:

  1. Osake on laskenut ja uskot pomppuun, koska tähdet olivat illalla kiukaan muodossa.
  2. Piirrät parit viivat 100€/kk maksavalla ohjelmalla ja kolmella eri näytöllä.
  3. Tulee äkillinen uutinen kesken päivää, jota et osannut odottaa (kusetusmarkkinat jne).
  4. Ostat lisää siinnä toivossa, että viikon päästä olisit saanut omat pois ja laitat foorumille ”ostettu pitkään salkkuun”.
63 tykkäystä

40 tykkäystä

Ovet ja ryhmittelyt eivät ole loogisesti + jätin jotkut pienimmät turskat pois, mutta toisaalta jätin esimerkiksi QT:n ja Stockmann, koska mulla on selvästi viime aikoina ollut niihin tahatonta vaikutusvaltaa. Toistaiseksi Digia ja Marimekko ovat olleet ystävällisiä mulle.

Saa nähdä, mitä uutta turskaa seuraavaksi keksin? :thinking:
image
No… aika harvalle nämä ajat ovat olleet suotuisia. :slight_smile:

21 tykkäystä

image
:thinking:

56 tykkäystä

53 tykkäystä

image

5 tykkäystä

Legendan mukaan ensimmäinen valmistettu kone ei mahtunut hallin ovesta pihalle ja siitä nimi.

13 tykkäystä

Alkuperäinen tarkoitus viikonlopulle taisi olla uusien laajojen lukeminen

42 tykkäystä

Turskaa tulee ja aina, kun siitä yrittää päästää eroon ja luulee päässeenä eroon… niin taas… se palaa. :smiling_face_with_tear:

67 tykkäystä

40 tykkäystä

Eikä taida edes BRK-A :smiley:

Rahoitusalan osakkeet kaipaisivat arvostustasojen terveyttämistä :grin:

7 tykkäystä

44 tykkäystä

68 tykkäystä

Mun mielestä kaks vikaa on toisinpäin eli ensin kirotaan sotaa ja sitten seuraavaksi otetaan salaliitot esiin. Muuten erinomainen pelkistys psykologiasta :ok_hand:.

2 tykkäystä

Tällainen tilanne on varmaan monilla foorumilaisella kotona, anteeksi. :grimacing:
image

85 tykkäystä

6t2ti5

Tsemppiä alkavaan viikkoon :metal:

51 tykkäystä

qt

Kuvankaappaus QT sivuilta, pohja lähenee. Mahdollista laskua enää 100% jäljellä, mikä ei ole euroissa niin paljon kun 178€ kurssilla, so nou hätä!

39 tykkäystä