🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

image
Katsokaa vain tavoitehintoja ja fomottakaa” - Tuntematon varoittava esimerkki

36 tykkäystä

Eipä tätä edes meemillä pysty liioittelemaan. :grimacing:
image

20 tykkäystä

Uusi kuvavuoto tapahtui, tällä kertaa Pohjolan Ekan toimistolta

156 tykkäystä

Nämä meemimestarin kuvat on kyllä aivan next level tavaraa :smiley:

35 tykkäystä

Olen aivan samaa mieltä!

Nämä ovat toisaalta niin upeita, että en sanois vain meemeiks - nämä ovat jotain enemmän. Näissä on loistavaa ja osuvaa huumoria, mutta tosi kivaa visuaalista otetta, että kuvaa katsoo useamman kerran uudelleen. Tää on nyt kolmas vai neljäs kerta, kun katson kuvaa. Musta tehtyä taideteosta olen katsonut varmaan 10 kertaa. :smiley:

Se, mikä näissä on todella erityistä, niin on jotain ajateltavaa ja sitten tiettyä tunnelmaa. Sitä paitsi Ekan kanssa näissä näytetään ihan joltain legendaarisilta tyypeiltä, faking lekendseiltä! :sunglasses: Joskus jostain yksinkertaisista piirros- tai sarjakuvahahmoista on tehty joitan puhuttelevia kuvia, missä on huumoria ja tunnelmaa, niin näissä on sitä samaa.

Spaddun taideteoksissa on jotain samaa moninaisuutta, mitä Kaj Stenvallin taideteoksissa. Pohtisin just, että kun mulla tulee vuosi täyteen Inderesillä, niin laitan sen Spaddun tekemän kuvan pieniin kehyksiin. :cowboy_hat_face:

29 tykkäystä

Kiitoksia mieltä lämmittävästä palautteesta! Mukava kuulla että mun huumori uppoaa. :slight_smile:

29 tykkäystä

Tuo “Täysin paska osake” kommentti oli alunperin Sharevillestä koskien Nvidian osaketta, josta joku sen kahvihuoneeseen bongasi.

Huomasin että kun googleen kirjoittaa “täysin paska osake” niin ekana tulee linkit Nvidiaan ja Kamuxiin :grin:

53 tykkäystä

Muiden teokset:

Minun 1h vessatöherrykset:

@Spaddu innoittamana

Ja näköjään vetää tässä rakeiseksi ja saa klikata isoksi, että saa selvää. No, ehkä sopii ainakin tämä ongelma meemin aiheeseen.

16 tykkäystä

Onko meemiketjussa aistittavissa vallanvaihdos :prince:t2::smirk:

72 tykkäystä

ON… tai siis se on jo tapahtunut ja tiivistän sen yhteen kuvaan. :smiley:
image
Mm. spaddu ja ituhippinen ovat suosikkitaiteilijoitani. :smiling_face_with_three_hearts: Ituhippisen monopoli ja bingo olivat ihan mahtavia ja osin ovat vieläkin ajankohtaisia, löytyvät hänen profiilistaan täältä:
image

41 tykkäystä

Minä, joskus, aina ja ikuisesti:

34 tykkäystä

Unohtamatta Väinö Puffetin analyysiä :smirk:

image

11 tykkäystä

Kaikki me meemintekijät olemme ns voittajan leirissä tavoitteena muokata Inderesiä tylsistä analyyseistä globaaliksi viihteen jättiläiseksi :sunglasses:

100 tykkäystä

tur

28 tykkäystä

Verneri on jo siinä onnistunut omalla osaltaan, hän oli vain ennen sijoittajavaikuttaja, mutta nyt hän on jotain aivan muuta - jonkinlainen viihdemeemimaailman tähti. :cowboy_hat_face:


P.S. Eka on ihan eri ihminen ilman kypärää ja norsupyssyä + myös näyttää söpöltä.
image

24 tykkäystä


33 tykkäystä

Katselen omia salkkujani ja jotenkin alkaa tuntua siltä, että tämä neuvo alkaisi kuulostaa parhaalta

4 tykkäystä

35 tykkäystä

87 tykkäystä

58 tykkäystä