🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

121 tykkäystä

142 tykkäystä

Tämä oli kyllä parhaita tähän mennessä!

Oletan, että @Pohjolan_Eka on tehnyt jo come-backin omistajien joukkoon.

3 tykkäystä

Korjasin hieman

64 tykkäystä

Kun tätä palstaa lukee:

6 tykkäystä

48 tykkäystä

Kopioidaan Remedy-ketjusta tännekin :smiley:

66 tykkäystä

9 tykkäystä


Sijoitusvuosi 2022 yhdessä kuvassa.

20 tykkäystä

Kaikille Velipuolikuun ystäville:

kuva

18 tykkäystä

Olen itse tahattomasti meemi. :frowning:

113 tykkäystä

22 tykkäystä

Ränta pä ränta kollaasi:

20 tykkäystä

33 tykkäystä

Miten olen suhtautunut Orthexiin kohdistuviin kritiikki- ja riskipuheisiin? :grimacing:

Orthexin ämpäri päässä voin uhriutua, miksi kukaan ei varoittanut ja sanonut mitään; “en nähnyt, että kukaan olisi kirjoittanut mitään Orthexin uhista”. Monihan varoitteli hyvin argumentein, mutta tein omaa analyysiani ja ehkä sitten (taas) vain katsoin yhtiötäni vaaleanpunaisten linssien läpi. :smiley:

Pelkillä toiveilla eivät salkun prossat tule kivasti nousemaan ainakaan pitkässä juoksussa.

50 tykkäystä

Kiitos materiaalista, otin heti omaan käyttöön. https://www.youtube.com/watch?v=NLWf9XVXtGw

3 tykkäystä

Suuressa taantumassa oli paljon väittelyä että mitä keskuspankkien ja valtioiden pitäisi tehdä heikolle taloustilanteelle ja pitääkö elvyttää ja kuinka paljon. Nämä vuoden 2010-2011 parodia-rap-battlet vaikuttavat jälleen harmillisen ajankohtaisilta :sweat_smile:

8 tykkäystä

kuva

Reaktioni kun joku erehtyy vähättelemään cryptoja sijoitusomaisuutena.

3 tykkäystä

Sori, tämä oli niin herkullinen kuvitusaihe, että oli pakko vielä yksi ihan vain @Sijoittaja-alokas ta ajatellen

Oil pastel and watercolor painting of a young investor at a gym, holding a plastic bucket on his head as a helmet, wearing rose colored eyeglasses, feeling victimized.

23 tykkäystä