Jos et ole kuullut näitä vuorosanoja ennen niin nyt olet
Kun käyt läpi kaikki 200 lukematonta teslaketjun viestiä:
Meillä on tuollainen tukiverkosto, käydään aina viikonloppuisin kehäteillä liikuttelemassa Hyzonia ja todistelemassa, että kyllä se tästä…
Kurjaa ettei @Pohjolan_Eka ja @Verneri_Pulkkinen varoitelleet mua tästä tarpeeksi.

Parhaassa tapauksessa Ipo rahat lykätään takaisin osinkojen muodossa Inderes
Se alkaa olla taas se aika vuodesta, kun pääomaa siirtyy taskusta toiseen.
SauliLiven siis, öh öh (ok, korkkasin jo oluen)
Väittävät että jokaiselle sijoittajalla pitäisi olla jokin sijoitusstrategia. Olen päättänyt että minun sijoitusstrategia on tehdä mahdollisimman epäreiluja kauppoja pörssissä ostamalla osakkeita merkittävästi alle niiden käyvän arvon
Analysoidaan kohtaa b.
Momentum hyvin negatiivinen. Weekly trend negatiivinen, trend change vähintään siirtyy tuonnemmaksi.
Daily trend change (down), vaikkakin siinä on tuo low-high kynttilä, mutta sitä seuraava LH tukee kuitenkin tätä. 2,4 breakdown, mikä oli psykologisesti tärkeä rajapyykki. Fibonacci kannattaa huomioida. Volume on todennäköisesti hieman alle avg (vielä aikaa jäljellä postmarket), daily ema12 below close (hyvin todennäköistä).
Ryöstörikokset punaisena, joten mistään varsinaisesta rotaatiosta ei voi puhua. Seuraava tuki 1800 ryöstöä. Kannattaa huomioida, että algot erittäin aktiivisena. Isot bid-ask spreadit. Autokorrelaatio negatiivinen lyhyellä tähtäimellä.
(Disclaimer olen long ryöstöt short murhat)