No en tiedä, onko nyt uutta strategiaa, mutta parit ostot meinaan ainakin tehdä.
Tarkkoittaako tämä autojen vähäistä käyttöä ryöstöissä?
Ei tuosta vielä maailmanloppua saa. Sitten kun Alokas nähdään ostelemassa kaksin käsin Elisaa ja Sampoa “kun ne maksaa niin mukavasti osinkoa” niin sitten pitää varustaa bunkkeri äkkiä tuneen.
Kun/jos Padma ostaa, niin asettuuko targetti tai joko Padma osti resistance johonkin ~80s kohdalle? Voiko firman tilinpäätös sotkea hienot viivat? Jos tulee hyvät luvut, ponnistetaanko ylös ja Joko Padma ostaa resistance tekee comebackin?
Näin se menee.
Päätän reaktioni vasta, kun olen lukenut foorumilaisten kommentit ja reaktiot - ei luvuilla ja näkymillä niinkään väliä ole.
Teininä tuli jonkun verran selailtua Ylilautaa. Sittemmin aikuistuttuani olin ylpeä kun lopetin siellä käynnin ja pääsin eroon lasten sammakkofoorumista.
Nyt sitten selataan aikuisten sammakkofoorumia.
Mun eka meemi ikinä. Pitihän tätäkin lajia kokeilla. Ei onneksi perustu tositapahtumiin😀 Ei ainakaan omalla kohdallani.
Qt Groupin kirjanpito-osasto q4 aikana ynnäämässä lukuja, jotta päästään valuuttaoikaistuun liikevaihto-ohjeistukseen.
Tämä on varmaan joskus ollutkin täällä, mutta pari vuotta sitten syötiin samaan aikaan qt-laskiaispullaa, kuten tänään
Legenda. Tämä on kaverini ottama kuva ja nimeämä ”Laskiaispulla Hillolla”
Näitä on aika monta nautittu jo tälle alkutalvelle.