🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

image

64 tykkäystä

osinko

Parhaassa tapauksessa Ipo rahat lykätään takaisin osinkojen muodossa :skull: Inderes

21 tykkäystä

Se alkaa olla taas se aika vuodesta, kun pääomaa siirtyy taskusta toiseen.

osinkokevät

45 tykkäystä

Kasvusijoittajan kevät

54 tykkäystä

54 tykkäystä

SauliLiven siis, öh öh (ok, korkkasin jo oluen)

7 tykkäystä

Tänään meni Juhalle kiitokset ja Saulille meemit. :kissing_heart:

61 tykkäystä

80 tykkäystä

Perus meno foorumilla

56 tykkäystä

kuva

45 tykkäystä

image

53 tykkäystä

Väittävät että jokaiselle sijoittajalla pitäisi olla jokin sijoitusstrategia. Olen päättänyt että minun sijoitusstrategia on tehdä mahdollisimman epäreiluja kauppoja pörssissä ostamalla osakkeita merkittävästi alle niiden käyvän arvon :money_mouth_face:

43 tykkäystä

Analysoidaan kohtaa b.

Momentum hyvin negatiivinen. Weekly trend negatiivinen, trend change vähintään siirtyy tuonnemmaksi.
Daily trend change (down), vaikkakin siinä on tuo low-high kynttilä, mutta sitä seuraava LH tukee kuitenkin tätä. 2,4 breakdown, mikä oli psykologisesti tärkeä rajapyykki. Fibonacci kannattaa huomioida. Volume on todennäköisesti hieman alle avg (vielä aikaa jäljellä postmarket), daily ema12 below close (hyvin todennäköistä).

Ryöstörikokset punaisena, joten mistään varsinaisesta rotaatiosta ei voi puhua. Seuraava tuki 1800 ryöstöä. Kannattaa huomioida, että algot erittäin aktiivisena. Isot bid-ask spreadit. Autokorrelaatio negatiivinen lyhyellä tähtäimellä.

(Disclaimer olen long ryöstöt short murhat)

26 tykkäystä

image
No en tiedä, onko nyt uutta strategiaa, mutta parit ostot meinaan ainakin tehdä. :slight_smile:

21 tykkäystä

Sipaisetko Hytzonia dipistä?

18 tykkäystä

Tarkkoittaako tämä autojen vähäistä käyttöä ryöstöissä?

7 tykkäystä

66 tykkäystä

@Verneri_Pulkkinen?

18 tykkäystä

30 tykkäystä

Ei tuosta vielä maailmanloppua saa. Sitten kun Alokas nähdään ostelemassa kaksin käsin Elisaa ja Sampoa “kun ne maksaa niin mukavasti osinkoa” niin sitten pitää varustaa bunkkeri äkkiä tuneen.

8 tykkäystä