🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Väittävät että jokaiselle sijoittajalla pitäisi olla jokin sijoitusstrategia. Olen päättänyt että minun sijoitusstrategia on tehdä mahdollisimman epäreiluja kauppoja pörssissä ostamalla osakkeita merkittävästi alle niiden käyvän arvon :money_mouth_face:

42 tykkäystä

Analysoidaan kohtaa b.

Momentum hyvin negatiivinen. Weekly trend negatiivinen, trend change vähintään siirtyy tuonnemmaksi.
Daily trend change (down), vaikkakin siinä on tuo low-high kynttilä, mutta sitä seuraava LH tukee kuitenkin tätä. 2,4 breakdown, mikä oli psykologisesti tärkeä rajapyykki. Fibonacci kannattaa huomioida. Volume on todennäköisesti hieman alle avg (vielä aikaa jäljellä postmarket), daily ema12 below close (hyvin todennäköistä).

Ryöstörikokset punaisena, joten mistään varsinaisesta rotaatiosta ei voi puhua. Seuraava tuki 1800 ryöstöä. Kannattaa huomioida, että algot erittäin aktiivisena. Isot bid-ask spreadit. Autokorrelaatio negatiivinen lyhyellä tähtäimellä.

(Disclaimer olen long ryöstöt short murhat)

26 tykkäystä

image
No en tiedä, onko nyt uutta strategiaa, mutta parit ostot meinaan ainakin tehdä. :slight_smile:

21 tykkäystä

Sipaisetko Hytzonia dipistä?

18 tykkäystä

Tarkkoittaako tämä autojen vähäistä käyttöä ryöstöissä?

7 tykkäystä

66 tykkäystä

@Verneri_Pulkkinen?

18 tykkäystä

30 tykkäystä

Ei tuosta vielä maailmanloppua saa. Sitten kun Alokas nähdään ostelemassa kaksin käsin Elisaa ja Sampoa “kun ne maksaa niin mukavasti osinkoa” niin sitten pitää varustaa bunkkeri äkkiä tuneen.

8 tykkäystä

13 tykkäystä

Kun/jos Padma ostaa, niin asettuuko targetti tai joko Padma osti resistance johonkin ~80s kohdalle? Voiko firman tilinpäätös sotkea hienot viivat? Jos tulee hyvät luvut, ponnistetaanko ylös ja Joko Padma ostaa resistance tekee comebackin?

19 tykkäystä

Sijoitustiedon Q4 osavuosikatsauskalenteriin on saatu ripaus huumoria sammakkoihmisille :slight_smile:

32 tykkäystä

Näin se menee. :cowboy_hat_face:

Päätän reaktioni vasta, kun olen lukenut foorumilaisten kommentit ja reaktiot - ei luvuilla ja näkymillä niinkään väliä ole. :sunglasses:

23 tykkäystä

Teininä tuli jonkun verran selailtua Ylilautaa. Sittemmin aikuistuttuani olin ylpeä kun lopetin siellä käynnin ja pääsin eroon lasten sammakkofoorumista.

Nyt sitten selataan aikuisten sammakkofoorumia.

66 tykkäystä

Kuhan vaan hupsuttelen

51 tykkäystä

Mun eka meemi ikinä. Pitihän tätäkin lajia kokeilla. Ei onneksi perustu tositapahtumiin😀 Ei ainakaan omalla kohdallani.

48 tykkäystä

200

Qt Groupin kirjanpito-osasto q4 aikana ynnäämässä lukuja, jotta päästään valuuttaoikaistuun liikevaihto-ohjeistukseen.

66 tykkäystä

21 tykkäystä

Tämä on varmaan joskus ollutkin täällä, mutta pari vuotta sitten syötiin samaan aikaan qt-laskiaispullaa, kuten tänään :yum:

28 tykkäystä

Legenda. Tämä on kaverini ottama kuva ja nimeämä ”Laskiaispulla Hillolla” :sunglasses:

Näitä on aika monta nautittu jo tälle alkutalvelle.

18 tykkäystä