🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸


Oikeusjutun / välimiesmenettelyn :person_shrugging:

33 tykkäystä

Michael Douglas on vakuuttavana roolissaan miinuksella koko sijoitushistoriansa ajalta olevana indeksistä jälkeen jäänenä keski-ikäisenä suomalaisena sijoittajamiehenä, eli maailman suurimpana uhrina. Eräänä päivänä hän saa tarpeekseen, kun hänen osakkeensa eivät tavoita tavoitehintoja koskaan, jättää autonsa keskelle Kamppia ja lähtee kävellen halki Ruoholahtea. Hänellä ei ole mitään menetettävää eikä siis mitään rajoja.

117 tykkäystä


-13%

35 tykkäystä

Finanssiveli -instagramin tilillä on mainioita juttuja, joista en tiedä ovatko edes meemejä, kun ovat äärimmäisen aidolta vaikuttavia.

Kannattaa laittaa Instagramissa seurantaan: finanssiveli

92 tykkäystä
24 tykkäystä

Minä ihailemassa osakepoimintojani assistenttini kanssa:

105 tykkäystä

10 tykkäystä

8hc5tt

17 tykkäystä

32 tykkäystä

Hesulin kita / Tuottojen hautausmaa. Hieronymus Bosch, 1540.

Kuva

22 tykkäystä

Ote Picasson maalauksesta ‘Hesulisijoittajat jäävät jalkoihin härkämarkkinassa’

31 tykkäystä

Minä ennen, minä edelleen ja minä jatkossakin:

41 tykkäystä

Inderesin toimiston piilokameraan tallentui @Atte_Riikola reaktio kun Remedy-excelit menivät uuteen uskoon neljättä kertaa kolmeen viikkoon.

image

image
image

image

image

image

asd

96 tykkäystä

Remedy-härät selittämässä kuinka julkaisijan päätös tiputtaa Condor ja Control 2 on positiivinen uutinen Remedylle:

Kun loppuvuonna peleille sitten hankitaan uusi julkaisija/maksaja, niin täysin vastakkaisesta tapahtumasta saadaankin toinen positiivinen uutinen :smiley:

56 tykkäystä

Sain juuri kuvattua purkkiin @Pohjolan_Eka ensireaktion hänen lukiessa Remedyn uusinta tiedotetta ja miettiessä ensikommenttiaan foorumille. :grinning:

20 tykkäystä

image

84 tykkäystä

image

58 tykkäystä

22 tykkäystä

8hgads

26 tykkäystä

Koska se pullback oikein tulee?

8 tykkäystä