Maailman ensimmäinen sijoituskirja
Vähän filosofisempaa tähän väliin yötä.
Itse olen niin fiksu, että olen jo mennyt asteikon ympäri. Eikun.
Ensin ostat pienen possan, sitten ostat dipistä, dipindipistä, dipindipindipistä… sitten väität, että possa on täys ja kierre on valmis.
Vähän alkaa kyllä jo huolettaa kun lukee näitä sun sijoitustarinoita. Älä nyt kuitenkaan koko omaisuuttasi menetä.
Meemit on kyllä hyviä, ei siinä mitään.
Jumala (Verneri) uhrasi oman poikansa Jeesuksen (Alokkaan) ristillä (houkutteli ostamaan Hyzonia), jotta muu ihmiskunta (inden foorumi) saa syntinsä (fomonsa) anteeksi. Noh pääsiäisenä ensi keväänä on Alokkaan ylösnousemus (salkku alkaa nousta).
Pahoittelut kristillisistä metaforista mutta joku teki juuri äsken Jeesus memen🤷🏼♂️.
Kenkä ja purkki näyttävät kuitenkin laadukkailta
Kiitos @Sijoittaja-alokas hauskoista meemeistä Sinun meemit ovat parhaita kun voin samaistua niihin Nokian Renkaiden (keskihinta 30€) ja Fortumin (keskihinta 20€) osakkeiden omistajana
Toki onneksi salkussani on paljon mielenrauhaa Keskon, Sammon ja Nordean jne. lisäksi
P.S. Joko kohta kannattaisi sijoittaa HYZN:n
Pitää oikein kirjoittaa tähän, jotta ei Foorumille, Inderesin väelle ja pörssiin tulisi paniikkia; EN ole siis ostanut QT:n osakkeita, vaikka tuossa meemissä niin lukee.
Tämä taideteos on tehty syyskuussa 2021 ja sieltä löytyy eräs maininta QT:sta.
Tietääkseni @Johannes_Sippola ei päässyt aivan tällaiseen lopputulokseen, vaikka kuvassa niin lukeekin. Onkohan se kuitenkin jonkinlainen taitelijan näkemys vain?