🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Jeff Bezosilta terveisiä:

20 tykkäystä

Jotenkin en nykyisessä markkinatilanteessa odottanut näkeväni rakettimeemiä Fortumista :rofl:

Nojoo, tajusin asiayhteyden :face_with_hand_over_mouth:

2 tykkäystä

Viimeinen Tekno-SaaS sijoittaja. Kuoppamies -termi kuvaa salkun kehitystä 25v aikana.

39 tykkäystä

Saattoihan tämä meemi tosiaan kääntyä tämän ajanlaskun hetkessä jopa satiiriseksi :thinking: :sweat_smile:

1 tykkäys

Maailman ensimmäinen sijoituskirja

16 tykkäystä

Tää ei ole oikeastaan meemi, vaan mun arkipäivää. :smiling_face_with_tear:

86 tykkäystä


Vähän filosofisempaa tähän väliin yötä.

Itse olen niin fiksu, että olen jo mennyt asteikon ympäri. Eikun.

19 tykkäystä

Ensin ostat pienen possan, sitten ostat dipistä, dipindipistä, dipindipindipistä… sitten väität, että possa on täys ja kierre on valmis. :pleading_face:
image

26 tykkäystä

Vähän alkaa kyllä jo huolettaa kun lukee näitä sun sijoitustarinoita. :grimacing:Älä nyt kuitenkaan koko omaisuuttasi menetä.

Meemit on kyllä hyviä, ei siinä mitään.

8 tykkäystä

Jumala (Verneri) uhrasi oman poikansa Jeesuksen (Alokkaan) ristillä (houkutteli ostamaan Hyzonia), jotta muu ihmiskunta (inden foorumi) saa syntinsä (fomonsa) anteeksi. Noh pääsiäisenä ensi keväänä on Alokkaan ylösnousemus (salkku alkaa nousta).

Pahoittelut kristillisistä metaforista mutta joku teki juuri äsken Jeesus memen🤷🏼‍♂️.

38 tykkäystä

Kerrankin tulee suomalainen sijoituselokuva. :sunglasses:

69 tykkäystä

8 tykkäystä

venzee

EDIT: Venzee technologiesin osavuosikatsauksesta

36 tykkäystä

image

15 tykkäystä

Kenkä ja purkki näyttävät kuitenkin laadukkailta :thinking: :+1:

31 tykkäystä

15 tykkäystä

43 tykkäystä

Kiitos @Sijoittaja-alokas hauskoista meemeistä :slight_smile: Sinun meemit ovat parhaita kun voin samaistua niihin Nokian Renkaiden (keskihinta 30€) ja Fortumin (keskihinta 20€) osakkeiden omistajana :rofl: Toki onneksi salkussani on paljon mielenrauhaa Keskon, Sammon ja Nordean jne. lisäksi :sweat_smile:

P.S. Joko kohta kannattaisi sijoittaa HYZN:n :joy:

10 tykkäystä

54 tykkäystä

Pitää oikein kirjoittaa tähän, jotta ei Foorumille, Inderesin väelle ja pörssiin tulisi paniikkia; EN ole siis ostanut QT:n osakkeita, vaikka tuossa meemissä niin lukee. :sunglasses:

33 tykkäystä